Про це повідомляє кореспондент Вголосу.

Директор ТзОВ «С.І.Д.», яке є власником АС-2, Ігор Лібович пояснив, що потреба у її розширенні постала через те, що існуюча споруда автостанції технічно не призначена для обслуговування тих обсягів відправлень, які вона насправді обслуговує.

За словами Лібовича, зараз за добу зі станції відбувається 700 відправлень автобусів, обслуговується 5-6 тисяч пасажирів.

Проектна ж потужність автостанції розрахована на обслуговування 1 000 пасажирів/добу.

При цьому власники АС-2 хочуть, аби будівництво нового комплексу автостанції відбувалось без припинення її роботи, тому й хочуть зберегти стару споруду.

Як зазначив архітектор Роман Свидницький, оскільки виходячи з пасажиропотоку АС-2 фактично належить до категорії автостанцій 1-го класу (при цьому формально належить до 3-го класу), то зупиняти її роботу не можна. «Тому вирішено прибудувати до існуючої споруди нову. Відтак нова споруда обслуговуватиме міжміські рейси, а існуюча споруда буде реконструйована і відіграватиме роль для обслуговування приміських автоперевезень», — сказав він.

Присутній на громадських слуханнях представник управління архітектури Юрій Верхола повідомив, що в цілому підтримує проект, але вважає за необхідне, аби він пройшов погодження в управлінні архітектури.

Відтак учасники громадських слухань прийняли резолюцію рекомендувати проект містобудівного обгрунтування реконструкції і розширення автостанції на Грушевського до подальшого затвердження виконавчим комітетом при умові наявності позитивного висновку на даний об’єкт від управління архітектури міськради. 

ІА "Вголос": НОВИНИ