«Нам зараз пропонують ці приміщення під розміщення інших закладів», - сказала генеральний директор компанії Ресторанний консалтинг Ольга Насонова.
Таку інформацію газеті підтвердив директор ще однієї ресторанної мережі, а директор з франчайзингу ресторанної компанії DC Holding (володіє ТМ Double Coffee) Андрій Новіков відмовився коментувати інформацію про закриття кав’ярень.
Він зазначив, що зараз усі заклади належать їхнім франчайзинговим партнерам, з якими у компанії зараз «складна ситуація». Зазначимо, що в пік розвитку мережа Double Coffee нараховувала 12 закладів в Україні.
На думку неназваного директора компанії з продажу кави, у найближчі рік-два від свого бізнесу можуть відмовитися 30% власників кав’ярень. Він пояснює це тим, що багато закладів зараз працюють в нуль і при підвищенні витрат їхні власники відмовляться від неприбуткового бізнесу.
В цілому, пише Капітал, за словами Насонової, за перші п’ять місяців поточного року в Києві закрилося близько 10% кав’ярень. У минулому році за цей період, за її словами, жоден заклад цього типу не припинив роботу, їх у січні 2013 року в Києві нараховувалося близько сотні.
Газета зазначає, що в нинішньому році відвідуваність кав’ярень знизилася на 10-15% порівняно з 2012 роком. Генеральний директор мережі Кофе Хауз в Україні Роман Карпушкін пов’язує це із забороною на паління в усіх закладах, яка діє з грудня минулого року.
Разом з тим, ще одна причина закриття кав’ярень - дорога оренда. Вартість оренди приміщень у хороших місцях для розміщення ресторанів у поточному році зросла на 10-15%, вказує провідний фахівець з маркетингу консалтингової компанії SV Development Сергій Костецький.
Він пояснює, що договори оренди об’єкту нерухомості під розміщення ресторану, як правило, укладаються на довгостроковий період - на п’ять-сім років, і зараз деякі з них переукладаються на новий термін.
Джерело: Кореспондент
ІА "Вголос": НОВИНИ