Міністр запевнив, що уже через місяць, коли буде складено кошторис усіх робіт і визначено точну кількість об’єктів, які потрібно відновити, на них почнуться роботи.
«Одне з основних завдань, які сьогодні є у Львівській області – це добудова мостів комунального та державного значення і укріплення доріг. Оскільки готовність усіх мостів складає більше 50% буде неправильна позиція обласної та центральної влади, якщо ми не виділимо кошти на завершення цих робіт», - сказав Балога.
Голова Служби автомобільних доріг у Львівській області Петро Шпитак поінформував міністра , що для ліквідації наслідків повені, тобто капітального будівництва нових мостів та украплень необхідно 116,4 млн грн. Також на Львівщині ще понад 24 мільйони гривень потрібно для реконструкції об'єктів комунальної власності.
Зокрема, за його словами, для повного відновлення залізобетонного мосту на автодорозі Східниця – Верхнє Синьовидне біля села Крушельниця Сколівського району необхідно 38 млн. 869,9 тис. грн. Для залізобетонного мосту на автодорозі Баня Лисовицька – Лани Соколівські Стрийського району необхідно виділити 1 млн. 404,5 тис. грн. Для влаштування берегоукріплення на автодорозі Турка-Трускавець – Дрогобич – Пісочна біля села Кринчата Турківського району необхідно 3 млн. 570,5 тис. грн. Для відновлення мосту на дорозі в Мостиська – Самбір – Борислав – Дрогобич біля села Нагуєвичі Дрогобицького району необхідно 1 млн. 918,3 тис. грн. Для відновлення берегоукріплення та інших робіт на трасі Київ – Чоп біля села Гірне Сколівського району необхідно 21 млн 983,9 тис.грн. Для відновлення автодороги Стрілки – Н.Кропивник (дорога, в складі якої міст та підпірна стінка) необхідно 16 млн. 494,2 тис.грн.
Протягом 2009-2010 років кошти на проведення робіт не виділялися. Як розповів, генеральний директор концерну «Містшляхбуд» Степан Маїк, деякі об'єкти, над якими почали і не завершили роботи ще 2008 році, починають руйнуватися. Зокрема у селі Тершаків Городоцького району потрібно терміново завершувати роботи, адже розпочалася корозія армування.
«Ми вже вклали в такі об‘єкти понад 4 млн. грн. обігових коштів нашого підприємства. Проводити роботи за свої кошти ми більше не можемо. Якби держава хоча б почала повертати нам кошти, ми відразу віднобили б роботи на усіх об‘єктах», - сказав Степан Маік.
ІА "Вголос": НОВИНИ