Таку думку сьогодні під час засідання "Які львівські підприємства можуть якісно виконувати замовлення для Євро-2012?" висловив генеральний конструктор НТЦ «Автополіпром» Станіслав Войтків .
«Якщо будівництво стадіону і аеропорту різко зрушилось з місця, то стосовно транспортних засобів, які необхідні для проведення Євро 2012, не все так гладко. На жаль, в попередні роки не було розроблено державної програми, яка спрямована на те, щоб виготовленням транспортних та комплектуючих засобів займалися місцеві виробники. Тоді наші вітчизняні підприємства могли б проявити себе, люди отримали б роботу, а кошти, отримані від виготовлення цієї продукції, осідали б в державному бюджеті», - сказав Станіслав Войтків.
В свою чергу директор підприємства ТзОВ компанія «ВЕЕМ-Металавтопром» Богдан Шевців зазначив, що його підприємство готове постачати крісла і сидіння ЛАЗу, про що вже неодноразово зверталося і до цього підприємства, і до Львівської міської ради, проте відповіді на ці звернення поки що немає.
Директор керуючої компаніяї ЛАЗ Олександр Лобко пояснив, що комплектуючі для автобусів та тролейбусів вибирає замовник, тобто Кабінет Міністрів і без його погодження ЛАЗ не може самостійно залучати будь-які субпідрядні організації.
ТзОВ компанія «ВЕЕМ-Металавтопром» виготовила понад 1 млн. виробів, які поставлені на автобусні, автомобілебудівні та вагоноремонтні підприємства України, Білорусі та Росії. ВЕЕМ- Металавтопром отримав замовлення від російських постачальників сидінь розробити сидіння для автобусів, які будуть обслуговувати олімпіаду 2014 року в м. Сочі.
ІА "Вголос": НОВИНИ