За словами Андрія Чигринського, ще у 1953 році у вагонному депо Дрогобич була введена в експлуатацію промивально-пропарювальна станція. З часом в результаті деструктивної діяльності суспільства у Львівському регіоні при добуванні, перевезенні, зберіганні нафти у регіоні склалася небезпечна екологічна ситуація. Шукаючи шляхи вирішення цієї проблеми, «Львівська залізниця» розробила «Концепцію стійкого розвитку».
Реалізацією цієї концепції стало створення на базі вагонного депо Дрогобич безпрецедентного в Україні екологічно безпечного підприємства замкнутого циклу. Це підприємство включало в себе технічно нову промивально-пропарювальну станцію та комплекс з утилізації нафтошламових відходів після промивки цистерн.
«Технологія утилізації відходів це перший в Україні спеціалізований завод з переробки токсичних промислових відходів з організованою системою збирання, зберігання та виділення токсичних речовин, - йдеться у матеріалі доповіді Андрія Чигринського. - Ця технологія не допускає забруднення водоносного горизонту, грунтів, випарювання нафтовідходів та продуктів їх розпаду в атмосферу».
Таким чином залізничне підприємство, діяльність якого пов’язана з промивкою цистерн, з екологічно небезпечного та забрудненого перетворилось у безпечне та чисте.
ІА "Вголос": НОВИНИ