У провінції Квебек (Канада) для просування на міжнародних ринках літаків, розроблених та виготовлених на ДП «Антонов», створили компанію «Антонов-Канада» – там планують організувати остаточне складання моделі Ан-74ТК-200.

Про це повідомляє пресслужба «Укроборонпрому».

Остаточне складання моделі буде організовано на виробничих потужностях в Україні та Канаді. Вже триває проєктування модифікацій, проєкт одразу готують за критеріям сертифікації Канадського авіаційного управління, що може пришвидшити цей процес у майбутньому, кажуть в «Антонові».

Зазначений проєкт стане ключовим не лише для аерокосмічної галузі України та Канади, а й загалом для економік обох країн.

У майбутній моделі літака максимально використовуватимуться новітні перспективні авіаційні технології, такі як «скляна кабіна» та інші. Планується розробити низку модифікацій базової моделі літаків цивільного та спеціального призначення, що можливо завдяки багаторічному досвіду фахівців ДП ​​«Антонов», які продукують сміливі й ефективні інженерні рішення. Українські авіабудівники вже довели свою здатність серійно виготовляти цю модель літака на Харківському авіазаводі.

Головним завданням компаній ДП «Антонов» та «Антонов–Канада» є організація співпраці та налагодження роботи конструкторського бюро з досліджень та розробок, попередніх опрацювань та випробувань, на основі яких виготовляється модель літака для  льотних випробувань.

Найбільш перспективною для реалізації цієї мети є модель літака Ан-74ТК-200, розроблена КБ «Антонов». Він призначений для перевезення 52 пасажирів, вантажів вагою до 10 тонн, а також змішаних пасажирських та вантажних перевезень на міжнародних повітряних маршрутах короткої та середньої дальності. 

Окрім переваг основна модель AN-74TK-200 має і низку недоліків, які обмежують або унеможливлюють задоволення попиту на ринку. Насамперед це стосується критичної залежності від використання значної кількості компонентів, вироблених на території Російської Федерації, які, до того ж, не відповідають сучасним вимогам, що, в свою чергу, не дає змоги отримати обов’язкову сертифікацію літаків на європейських та американських ринках.

ІА "Вголос": НОВИНИ