Доповідаючи щодо безпечності технічного стану рекламних конструкції у Львові, директор КП «Адміністративно-технічне управління» Ірина Свистун зазначила, що відповідно до діючих нормативно-правових документів, відповідальність за технічний стан рекламних конструкцій, дотримання правил технічної експлуатації покладена на власників (користувачів) цих конструкцій.
За словами Ірини Свистун, згідно з процедурою рекламорозповсюджувач для отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами зобов’язаний серед інших документів подати проект розрахунку міцності і стійкості конструкції, якою власне і визначається подальший технічний стан і експлуатація рекламного засобу. Цей проект розрахунку має виконати відповідна ліцензійна проектна організація.
В той же час, директор комунального підприємства наголосила, що в управлінні архітектури, в департаменті економіки і в КП «Адміністративно-технічне управління» немає фахівців, які б мали достатню освіту, відповідні повноваження і засоби контролю, які могли б цей розрахунок проектної міцності і стійкості перевірити.
«При здійсненні огляду рекламних засобів нашими інженерами проводиться зовнішній огляд рекламних засобів, в процесі якого можна стверджувати, що проблемним є не технічний стан рекламних конструкцій, а скоріше їх естетичний вигляд, застарілі формати – розміщені на поверхні фундаменти», - повідомила Ірина Свистун.
Вона поінформувала, що на початок грудня цього року кількість великоформатних рекламних конструкцій становить 1264. З них конструкцій з наземними фундаментами є 21% (262 штуки). Серед них проекту стосовно розміщення фундаментів відповідають 27% (70 штук). З порушенням проекту у Львові є 43% конструкцій (112 штук), а також 30% (80 штук) конструкцій мають невизначений в проекті тип фундаменту.
Ірина Свистун додала, що є доцільність врегульовувати ситуацію з рекламними конструкціями при розробці схем розміщення рекламних засобів по кожній вулиці, оскільки не виникне необхідність змушувати власнтків переносити конструкції, які в процесі схем можуть бути перенесені двічі. Це питання, за словами чиновниці, саме зараз є в розробці.
Проте перший заступник міського голови Олег Синютка наголосив на тому, що необхідно впливати на власників тих 43% конструкції, які мають невідповідності у встановленні фундаменту.
Тому Олег Синютка запропонував дати протокольне доручення, згідно з яким зобов’язати власників рекламних конструкцій, фундаменти яких не відповідають нормам, у відповідні терміни або привести ці рекламні конструкції до норми, або перенести їх в інше місце, або ж демонтувати. Цю ініціативу першого заступника міського голови члени міськвиконкому підтримали.
ІА "Вголос": НОВИНИ