Директор КП «Адміністративно-технічне управління» Ірина Свистун розповіла, що станом на сьогоднішній день погодження встановлення дорожнього знаку здійснюється шляхом отримання техумов в ДАІ міста та листа-погодження в обласному ДАІ. За її словами, середня вартість погодження становить 800-1000 грн.
Чиновниця поінформувала, що виготовленням дорожній знаків у Львові займається ТзОВ «Дорожні знаки». Один квадратний метр знака індивідуального проектування коштує, залежно від якості, 870-957 грн., труби для опори різної якості – 57-110 грн. за метр. Відтак вартість знака разом із встановленням становить 17-19 тис. грн.
«Окрім того, зараз ТзОВ «Дорожні знаки» розмістило на своєму сайті повідомлення про те, що ними розроблено для впровадження на вулицях і автодорогах України програма інформаційного забезпечення об’єктів сервісу, яка була погоджена Держдепартаментом ДАІ МВС України. Це, на їхню думку, дає можливість замінити велику кількість рекламоносіїв, за які потрібна щомісячна проплата місту, на дорожні знаки», - додала Ірина Свистун.
Чиновниця наголосила на тому, що відповідно до закону України «Про дорожній рух» до компетенції власників автомобільних доріг належить обладнання доріг, вулиць та залізничних переїздів технічними засобами регулювання дорожнього руху та їх утримання.
Також Ірина Свистун зазначила, що відповідно до розмежування повноважень між виконавчими органами міської ради та відповідно до положення про департамент житлового господарства до компетенції департаменту належить, зокрема «організація і здійснення контролю за виконанням робіт з встановлення та експлуатації дорожніх знаків у Львові».
На підставі цього, за словами Ірини Свистун, слід вважати, що для встановлення дорожнього знаку необхідне обов’язкове погодження власника дороги, тобто у випадку зі Львовом – відділу ЖКГ в районній адміністрації міста.
«Дорожні знаки, погоджені тільки органами ДАІ, є такими, що встановлені з порушенням чинного порядку, відтак є самовільно встановленими і підлягають демонтажу», - наголосила чиновниця.
Вона запропонувала для врегулювання питання розміщення зовнішньої реклами, стилізованої під дорожні знаки, такі дії: провести районними адміністраціями інвентаризацію дорожніх знаків з метою виявлення самовільно встановлених; скерувати вимоги про демонтаж власникам самовільно встановлених дорожніх знаків, а у випадку невиконання – примусово демонтувати ці знаки.
Натомість перший заступник міського голови Олег Синютка запропонував встановити конкретні терміни для вирішення проблеми з рекламою, яка стилізована під дорожні знаки.
Тому Олег Синютка запропонував виконавчому комітету видати доручення, в якому встановити такі терміни:
До 20 січня мають бути опрацьовані результати інвентаризації дорожніх знаків у Львові з метою виявлення реклами, яка стилізована під дорожні знаки;
До 10 лютого скерувати вимоги про демонтаж власникам самовільно встановлених дорожніх знаків;
До 1 березня забезпечити демонтаж тих дорожніх знаків, які не демонтують власники. Відповідальним за цей примусовий демонтаж перший заступник міського голови запропонував визначити районні адміністрації міста.
Цю пропозицію Олега Синютки підтримав виконавчий комітет.
ІА "Вголос": НОВИНИ