Схема велодоріжок буде затверджена 4 квітня. До цього часу львів’яни можуть ознайомитися з нею на сайті і висловити свої зауваження та побажання на електронну пошту.

Як розповів член робочої групи Олег Шмід, над розробленням схеми активно працювали представники велоорганізацій Львова та західні експерти з містобудування, зокрема представник GIZ, які, власне, входять до робочої групи.

Відповідно до розробленої схеми, у Львові планується збудувати 180 км велодоріжок.

Вже цього року у Львові велодоріжки з’являться на вул. Науковій та на вул. Стрийській на ділянці від перехрестя з вул. Науковою та до межі міста. Кошти для цього закладено у міському бюджеті розвитку. Ці велодоріжки будуть облаштовані на пішохідній частині вулиць.

«Ланка Наукова-Стрийська з’єднає дві нові вулиці, які планується збудувати цього року – Ряшівську і Вернадського. Новозбудовані транспортні артерії запроектовані з урахуванням велоінфраструктури. Таким чином, ми отримаємо 36 км велосипедного шляху в обидві сторони», - розповідає Олег Шмід.

«Велодоріжки будуватимуть як у межах проїзної частини, так і вздовж пішохідних зон», - додав Олег Шмід.

Розбудовувати транспорту інфраструктуру міста будуть і у процесі реконструкції міських доріг. Зокрема, розглядається облаштування велодоріжки на проїзній частині на вул. Зеленій під час реконструкції дорожнього полотна. Окрім того, на будівництво велодоріжок Львів планує залучити грантові кошти.

«Зараз міська рада працює над проектом розвитку велоінфраструктури в рамках транскордонної співпраці з Любліном і Брестом, на реалізацію якого можливе виділення гранту ЄС», - розповідає Олег Шмід.

«Львів, на мою думку, має 3 великі переваги, які будуть сприяти розвитку велосипедної інфраструктури. По-перше, місто є компактним, для переміщення не потрібно долати великі відстані, дорога на роботу займає не більше 5-7 км. По - друге, Львів має подібну до інших європейських міст історичну забудову, що дозволяє впровадити вже апробовані схеми велосипедного руху, які дуже широко зараз впроваджуються в Європі. І по - третє, Львів має досить розвинуту мережу громадського транспорту, а громадський транспорт є великий союзник велосипедів. Адже, громадський транспорт перевозить дуже багато пасажирів. Схема громадського транспорту відбирає пасажирів у приватного транспорту. Великий автобус на 100 місць забирає з дороги 70 автомобілів. Крім цього, велосипедисти отримують можливість застосовувати комбіновану схему – під’їхав до автобусної зупинки на велосипеді, далі рухаєшся автобусом і так само назад. Так є у Європі», - вважає Олег Шмід.

Нагадаємо, у міській раді утворено робочу групу щодо розвитку велосипедної інфраструктури Львова під керівництвом першого заступника міського голови Олега Синютки. До робочої групи увійшли керівники департаментів "Євро-2012", містобудування, житлового господарства та інфраструктури, управлінь зовнішньоекономічних відносин та інвестицій і інформаційної політики та зовнішніх відносин, депутати профільної комісії, представник GIZ, керівники проектних інститутів, представники громадських організацій тощо.

ІА "Вголос": НОВИНИ