85 км повинна скласти протяжність «велобану», який пройде через Дуйсбург, Мюльхайм-на-Рурі, Ессен, Гельзенкірхен, Бохум, Дортмунд і Хамм. У цих великих містах, які знаходяться на території Рурської області, особливо інтенсивний транспортний рух.
Аналогічні велосипедні траси також планується прокласти в Кельні та Дюссельдорфі.
Не обійдуть стороною і «велосипедну столицю Німеччини» — місто Мюнстер.
Ширина «велобанів» складе від чотирьох до п'яти метрів. Вздовж усієї дороги проходитиме розділова смуга. Перехресть і світлофорів практично не передбачено. Зате планується обладнання дорожніх покажчиків, стоянок і станцій технічного обслуговування, де можна буде і несправність усунути, і колеса підкачати, і ланцюг поправити.
У нічний час траса буде добре освітлена.
На ділянці між Дуйсбургом і Ессеном будівельні роботи почалися, а відрізок, який з'єднує ессенський університет і місто Мюльхайм-на-Рурі, уже готовий, повідомляє Deutsche Welle.
За даними загальнонімецького велоклубу, лише кожен десятий німець добирається на роботу на велосипеді. Більшість жителів країни віддає перевагу автомобілю, автобусу чи метро.
А тим часом, у випадку, якщо кожна друга поїздка за маршрутом протяжністю до п'яти кілометрів буде відбуватися на велосипеді, шкідливі викиди в атмосферу скоротяться на шість мільйонів тонн. Такі результати дослідження, проведеного ADFC на замовлення міністерства транспорту, будівництва і міського розвитку Німеччини.
Автобани для велосипедистів вже стали нормою в Нідерландах, Данії та Бельгії. Будівництво таких швидкісних велосипедних доріг почалося там ще в 1980-і роки. Воно допомогло розвантажити автостради і скоротити число заторів. Тепер з цих країн беруть приклад і інші держави.
Джерело: Euromag
ІА "Вголос": НОВИНИ