Як повідомила сьогодні прес-служба депутата, Козак відмовив у наданні копій контрактів, пославшись на те, що «ці контракти є конфіденційною інформацією, яка не підлягає розголошенню».
«Хочу нагадати міністрові, що я є представником державної влади. Вони не власні кошти витрачали, а державні, громадяни України є платниками податків і щодо держави не є третіми особами. Українці за рахунок податків сформували бюджет країни, тому мають право знати, як їхні кошти витрачаються. Саме тому я послав повторний запит міністрові, і додатково звернення до Азарова з вимогою надати документи з Кабінету Міністрів. Моє подальше розслідування триватиме як щодо самої операції купівлі потягів Hyundai, так і, зокрема, щодо ефективності використання тих 4,6 мільярда гривень, які, як повідомляє міністр, було витрачено на реконструкцію залізниці для швидкісного сполучення», – заявляє Андрій Сенченко.
Наприкінці грудня 2012 року Президент Віктор Янукович розкритикував рішення про закупівлю іноземних швидкісних електропотягів для України.
Він констатував той факт, що закуплені потяги зарубіжного виробництва не пристосовані до умов експлуатації в погодних умовах України.
У січні віце-прем’єр України Олександр Вілкул провів робочу нараду з участю керівників Міністерства інфраструктури України, «Укрзалізниці», «Української залізничної швидкісної компанії» та корпорації Hyundai Rotem, за підсумками якої південнокорейська компанія розробила заходи модернізації для усунення конструктивних недоліків, які призвели до виникнення експлуатаційних проблем.
Компанія гарантувала готовність усунути всі несправності в найкоротші терміни. Зокрема, компанія Hyundai Rotem має власні сили та за свій рахунок забезпечить: модернізацію дахів і покрівельного обладнання всіх електропотягів; перемикачів видів струму; обшивки головної частини потягів; системи життєзабезпечення за рахунок використання акумуляторних батарей більшої ємності українського виробництва; гальмівної системи і мережі гальмівних трубопроводів; заміну пошкоджених віконних блоків і гальмівних колодок із застосуванням комплектів вітчизняного виробництва.
Наприкінці січня стало відомо, що українські залізниці відшкодували пасажирам понад 800 тисяч гривень компенсації за затримки швидкісних поїздів Hyundai, середній розмір компенсації становив близько 100 гривень.
ІА "Вголос": НОВИНИ