Нерідко власники бізнесів стикаються із відсутністю відчутних результатів просування сайтів в інтернеті, незважаючи на контекстну рекламу та регулярну SEO оптимізацію.

Це говорить або про помилки в налаштуванні просування, або про проблеми з юзабіліті сайту.

Як би ви не намагалися залучити трафік на свій вебресурс — агресивний дизайн, тривале завантаження сторінок та технічні помилки не дадуть левовій частині користувачів здійснити конверсію.

Проблема самостійного аудиту юзабіліті у неможливості об'єктивної оцінки. Людська природа не передбачає всебічну справедливу аналітику себе чи плід своєї праці. Вирішити проблему допоможе cro-аудит від Web-promo.ua. Агентство інтернет-маркетингу Webpromo зможе підвищити коефіцієнт конверсії без залучення додаткового трафіку за допомогою А/В-тестування, наскрізної аналітики та розробки додаткових посадкових сторінок.

Способи аналізу юзабіліті

Існують такі способи протестувати юзабіліті сайту:

  • самостійний аудит;
  • аудит експертом на аутсорсі;
  • тестування юзабіліті командою агенції;
  • організація соцопитувань в Інтернеті;
  • організація фокус-групи із представників цільової аудиторії.

Зупинимося докладніше на діях, які потрібно виконати при самостійному cro-аудиті.

Технічний аудит сайту

Помилки 404, дзеркала, дублі сторінок та некоректні редиректи сильно псують враження від використання сайту. Вишенька на тортику - це коли на веб-ресурсі часто зустрічається сторінка 404, яка не оформлена належним чином (з поясненнями причини та суті помилки та можливістю повернуться на головну).

До технічних аспектів перевірки належать також:

  • ЧПУ (URL);
  • швидкість роботи сайту;
  • структура вебресурсу (що простіше – тим краще);
  • адаптивність під мобільні пристрої;
  • коректність відображення у різних браузерах.

Дизайн-аудит

Незважаючи на тренд до ретроспективи, не рекомендуємо використовувати яскраві агресивні кольори в оформленні сайту (це було популярно років 10 тому). Уникайте анімацій, не перевантажуйте інтерфейс об'єктами. Користувачам потрібен простір та спокійні тони для того, щоб під час сесії почуватися комфортно.

Найпоширеніша проблема — інтерактивні елементи закривають важливу частину інформації на сторінці. Слідкуйте, щоб вони були органічно з урахуванням інших об'єктів.

«Хлібні крихти», кнопка «На головну», логотип компанії, футер та хедер мають бути на кожній сторінці сайту.

Логіка лідогенерації

Якою б не була мета, як лід - отримання контактних даних, оформлення замовлення, або підписка на розсилку, - пройдіть цей шлях самостійно з моменту відвідування сайту до моменту виконання цільової дії. Вам необхідно переконатися, що у процесі користувачів не виникне труднощів. Популярний приклад: не варто вимагати надто багато особистих даних у процесі реєстрації.

Спробуйте поставити себе на місце користувача та уявити, що ви на своєму сайті вперше. Це все одно буде суб'єктивно, але така спроба вже дасть результат, адже вона свідчить про прояв турботи, який користувач завжди відчуває.

ІА "Вголос": НОВИНИ