Про це повідомила прес-служба підприємства з посиланням на зустріч цих компаній.
Як зазначив під час зустрічі керівник делегації ALIC Шунічі Шінкава, через постійне зростання цін і нестабільність міжнародних ринків Японія, що є найбільшим світовим імпортером кормових зернових культур, веде інтенсивний пошук нових джерел постачання. І в цьому полягає одне із завдань корпорації ALIC, яка забезпечує японські компанії та уряд збалансованими пропозиціями щодо тенденцій та перспектив глобальних ринках. «Ми не могли не звернути увагу на те, що Україна з кожним роком збільшує обсяги виробництва та експорту кормових зернових культур. Японські торгові компанії, які працюють з Україною, також демонструють зростання обсягів закупок, зокрема, кукурудзи і пшениці » – підкреслив він.
У свою чергу генеральний директор компанії «Хліб Інвестбуд» Роберт Бровді ознайомив японську делегацію з інформацією про динаміку зернового виробництва та експортний потенціал України, а також озвучив прогнози щодо поставок зерна на зовнішні ринки в поточному маркетинговому сезоні. Крім цього, він розповів японським гостям про діяльність Державної продовольчо-зернової корпорації України, а також компанії «Хліб Інвестбуд» як її торгово-експортного підрозділу.
Окремою темою для обговорення під час зустрічі стало питання про присутність України як експортера зерна на південно-азійських ринках. Було відзначено, що в поточному маркетинговому сезоні українське зерно чи не вперше серйозно потіснило конкурентів, зокрема на японському ринку. Якщо в 2010/2011 МР з України не поставлено до Японії жодної тонни кукурудзи, то вже у цьому сезоні Японія законтрактувала близько мільйона тонн цієї культури українського походження. Однак, як зазначив Р.Бровді, за інформацією учасників ринку, до березня 2012 р. реально відвантажено менше п’ятої частини запланованих обсягів. Серед причин цього – складні погодно-кліматичні умови січня-лютого ц.р., а також об’єктивні логістичні проблеми з залізничною доставкою зерна до портів і пропускними потужностями останніх. «Територіально Японія знаходиться в логістичній зоні, яка передбачає економічну доцільність відправки зерна з Чорноморського регіону суднами типу «Panamax», місткістю 50-60 тис. тонн. З 18 діючих портів України, лише 4 можуть приймати і відвантажувати такі судна», – прокоментував він.
Як відзначив Р.Бровді, через забезпечення всіх закуплених обсягів кукурудзи по раніше укладених зовнішньоекономічних угодах з іншими країнами, «Хліб Інвестбуд» не здійснював контрактацію української кукурудзи до Японії в поточному сезоні. «Однак, забезпечивши свою присутність на зерновому ринку регіону, зокрема поставками продукції в Бангладеш, Південну Корею та інші країни, компанія «Хліб Інвестбуд» обов’язково займатиметься просуванням української зерна і на японський ринок», – наголосив він.
ІА "Вголос": НОВИНИ