За його словами, у транспортній системі Львова з 2003 року зроблено досить мало, порівняно з тим, що планувалося. Віталій Мазур зауважив, що протягом цього часу не відбувалося будівництва нових доріг, які б дозволили розвантажити центр міста.

«Багато що змінилося в гіршу сторону», - зазначив Віталій Мазур.

Представник «Львівської політехніки» відзначив, що також в місті недостатньо вирішувалися проблеми паркування, зупинок для громадського транспорту тощо.

Віталій Мазур повідомив, що складним залишається питання направлення потоків автомобілів в об’їзд центру міста, зокрема будівництво кільцевої дороги та організація об’їзду проспекту Свободи для міжміських напрямків зі сторони Тернополя та міста Чоп. За словами Мазура, дороги міста значно нищаться через те, що вантажівки змушені їхати через Львів.

Як одне з найскладніших місць у Львові, Віталій Мазур виділив проїзд під мостом на вул. Чорновола, де, за словами експерта, в годину проїжджає 8 тис. авто, 300 автобусів, які створюють потік пасажирів у кількості 16 тис. осіб в годину. Неподалік від цього місця є інші переїзди, проте ними не користуються через поганий стан доріг.

Загалом під час обговорення транспортних стратегій Львова експерти зауважили, що багато питань стосовно вирішення проблем міста піднімалися неодноразово, зокрема будівництво вул. Луганської, впровадження рейкового автобусу, створення зупинок для громадського транспорту тощо.

«Проблеми є з реалізацією», - зауважив головний інженер управління архітектури ЛМР Олег Гримак.

За його словами, проекти, стратегії, концепції покращення транспортної ситуації у Львові є написаними, проте справа не доходить до їх реалізації.

Експерти відзначили необхідність створення конкретних стратегічних програм, де б вказувалися прізвища виконавців, джерела фінансування, чітка дата реалізації, щоб вони впроваджувалися незалежно від зміни влади в місті та країні.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ