30 серпня під час ранкового ефіру на радіо “Люкс FM” міський голова Львова Андрій Садовий заявив, що перевізники мають збільшити кількість транспорту на маршрутах, оскільки із початком нового навчального року побільшає пасажирів. 

«Збільшення кількості транспорту – це зараз питання №1. Діти повертаються до школи, студенти приїжджають на навчання, тому одиниць транспорту має бути більше. Ми жорстко поставили це питання перед перевізниками. В основному це стосується приватних перевізників», - сказав Андрій Садовий.

Раніше ми повідомляли, як зміниться громадський транспорт після впровадження Е-квитка

 

Яка ситуація з приватним транспортом зараз та чи відбудеться збільшення?

Станом на 15:00 31 серпня на дорогах Львова курсує 350 автобусів. За словами Ігоря Самардака, голови концерну львівських міських приватних перевізників “ЕкоПастранс” кількість рухомого складу на маршрутах будуть збільшувати вже з вересня. Поки відомо, що транспорту вистачає, але є брак водіїв.

По відповідних маршрутах ми будемо збільшувати кількість транспорту у зв’язку з тим, що з початком осені збільшується потреба в транспорті. Влітку ми робили випуск транспорту на 80%, а з початком навчального року будемо на 96-98%. Транспорту в нас достатньо, а ось проблема є в нестачі водіїв.” - коментує Самардак

Нагадаємо, що в інтерв’ю з Уляною Пак ми говорили про фінансову кризу у Львові та шлях виходу з неї.

Чи можливий транспортний колапс вже у вересні?

Про те, що вже скоро нас очікує погіршення ситуації на дорогах говорить і міський голова Львова. Вся проблема в тому, що раніше почалась реконструкція кількох головних вулиць міста. Ремонти мали б вже закінчитись, але терміни відкриття переносяться.

“Також потрібно розуміти, що ще тривають певні ремонтні роботи, деякі вулиці залишаються непроїзними, немає такого швидкого сполучення, як хотілося б, тому закликаю всіх заздалегідь про це думати і планувати більше часу на доїзд”- повідомив Андрій Садовий

Водночас ряд фахівців та депутатів Львівської міської ради у коментарях для редакції «Вголос» стверджують, що близьку до критичної ситуацію на дорогах Львова спровокували саме рішення чиновників з команди міського голови Львова Андрія Садового. 

Зокрема, про неефективність транспорнтої схеми Львова, яку в 2011-у році розробили за понад 500 тисяч євро фахівці французької компанії «Луїс Бергер» розповів Любомир Мельничук, депутат ЛМР від фракції ВО «Свобода». 

“Транспортна схема Львова ніколи комплексно не робилась. Я пригадую 2011 рік, коли запустили нову транспортну схему і Львів зупинився. Люди пішки ходили, тому що нова транспортна схема паралізувала весь Львів. Після того, депутатському корпусу вдалось стабілізувати ситуацію в місті, а зараз нас очікує щось схоже. Львів’яни страждають від нелогічних вчинків місцевих управлінців. Також проблемою є хаотична забудова, а саме ущільнення вже наявних районів. Свобода є категорично проти. Ми вважаємо, що Львів має розбудовуватись виключно за принципом магістральних кілець з розширенням територій.” - коментує Любомир Мельничук

Наразі у Львові триває реконструкція багатьох вулиць. Через ремонт у місті зараз ускладнений рух. Раніше ми вже писали про “велике будівництво у Львові”. Зокрема, про незрозумілі для представників експертного середовища дії міської влади розповів голова транспортної комісії ЛМР Ігор Зінкевич, депутат від фракції «Варта». 

“Майже всі пропозиції та прохання по перехрестках та дорогах, які озвучували депутати та транспортна комісія не виконанні. За те, в нас встановили делініатори за 115 тис. на вул. Личаківській, біля Винниківського ринку. Безвідповідальність керівників у місті Львові не несе жодного позитиву в тому, що проблеми скоро вирішаться", - говорить він.

 

За словами депутата, проблема полягає зокрема в тому, що у Львові восени стрімко зростає кількість людей і транспорту на дорогах. Водночас шанс закінчити тривалі реконструкції в літній період львівська влада втратила. 



"Кількість людей дійсно збільшується з початком осені, але я все ж таки нагадаю, що не настільки великий коефіцієнт людей, які користуються приватним транспортом є в школі та університетах. Кількість охочий користуватись особистим транспортом збільшується. А вся проблема в тому, що немає відповідності до громадського транспорту і логічності, системності в тому числі і графіків, які б виконувались і дали б можливості альтернативного добирання. Проблема також і в дорогах. Ми заходимо в осінь з ремонтами артеріальних доріг у місті. В нас в цьому році ситуація на дорогах буде дуже поганою.” -
коментує  Ігор Зінкевич, голова транспортної комісії ЛМР

 

Нагадуємо, що у понеділок, 16 серпня біля Винниківського ринку на вул. Личаківській з’явились делініатори, які б мали обмежити паркування й покращити безпеку на перехресті та переході. Рішення про це затверджувала комісія безпеки дорожнього руху у ЛМР.

“Ремонти, які були розпочаті під час виборів дуже затягуються і змінюються всі терміни. В нас дуже “кострубато” працює логістика по ремонтах доріг. Якщо є потреба реконструкції, то треба максимально швидко робити та закінчувати ремонт, а не розкопувати пів Львова основних шляхів, а потім шукати причину чому вони так довго робляться. Якщо є проблема на одному об’єкті, то немає чому переходити на інший.” - коментує Зінкевич

 

Раніше повідомлялось, що львівський електротранспорт на грані зупинки.

ІА "Вголос": НОВИНИ