Про це зазначено в проєкті рішення ЛМР.

Як відомо, проєкт поки винесли на громадське обговорення, яке триватиме з 10 до 25 листопада. Втім, коли саме виконавчий комітет Львівської міськради затвердить нові тарифи для проїзду з е-квитком у громадському транспорті, поки що невідомо.

19 листопада о 13:00 год. проєкт рішення ще представлять на платформі ZOOM. Свої зауваження львів’яни можуть подавати через ЦНАПи або у формі електронних звернень до 25 листопада.

Тарифи, які запропонували у міськраді:

Карти «Леокарт»:

Місячний абонемент коштуватиме 420 грн; на три місяці – 1200 грн; на пів року – 2200 грн; річний абонемент – 3650 грн.

Для пільгових категорій, які мають отримати персоналізований «ЛеоКарт», проїзд залишається безкоштовним, проте на місяць вони мають 60 безоплатних поїздок. Ті, хто захочуть їздити громадським транспортом більше, уже повинні будуть платити.

Для студентів у пасажирському транспорті на маршрутах загального користування у  Львівській МТГ абонемент на 30 днів за наявності персоналізованої транспортної картки пропонують встановити 210 грн, а на пів року1100 грн.

Учні з персоналізованою карткою протягом навчального року теж їздитимуть безкоштовно. Втім в них буде ліміт - 60 безоплатних поїздок на місяць. Під час літніх канікул проїзд для школярів складатиме - 10 гривень.

Персоналізована картка "Леокарт"

Вартість такої картки на один день – 35 грн; на два дні – 60 грн; на три дні – 80 грн і на тиждень – 200 грн.

Із запровадженням е-квитка контролери зможуть блокувати всі валідатори у салоні, а зайцям відразу на місці видруковувати штрафний квиток. Його слід оплатити на місці, для цього не потрібно буде мати документи, що підтверджують особу. Штраф за проїзд без квитка збільшать до 200 грн.

В мерії додають, що реформування тарифної системи має забезпечити гармонізацію та баланс економічних інтересів споживачів послуг транспорту і транспортних підприємств. 

Це рішення дасть можливість

- забезпечити  баланс  інтересів  перевізників,  що  обслуговують  маршрути  та пасажирів; 

-  забезпечити розвиток автомобільного та електричного транспорту;

-  стимулювати впровадження новітніх технологій перевезень;

- залучення інвестицій у розвиток громадської транспортної системи;

- стимулювати конкуренцію та появи нових суб'єктів господарювання, які належать до автомобільного транспорту;

-  забезпечити стабільність, прозорість та прогнозованість тарифів;

- підвищення якості й безпеки надання послуг з перевезення пасажирів.

Як відомо, тепер витрати на роботу усього громадського транспорту у Львівській громаді будуть розраховувати від вартості кілометра роботи автобуса (велика місткість – 48 грн/км; середня місткість – 29 грн/км), трамвая (82 грн/км) і тролейбуса (72 грн/км). У цей показник зазвичай включають зарплату, пальне й електроенергію, запчастини та інші видатки. Відтак оплата йтиме на за кількість перевезених пасажирів, які досі ніхто не міг чітко порахувати, а за кілометр роботи транспорту.

Нагадаємо, що за даними ЛМР, система електронного квитка у Львові має повноцінно запрацювати 13 січня 2022 року. 

Раніше ми писали де та як в Україні працює Е-квиток у громадському транспорті

Читайте також: На електронний квиток у Львові треба ще 1 млрд: чи запрацює система 13 січня

ІА "Вголос": НОВИНИ