Під час брифінгу на вулиці Шевченка Андрій Садовий пояснив чому затягуються ремонтні роботи. За його словами, вся проблема в тому, що на вулиці Шевченка у Львові є скельні породи, які виявив підрядник під час робіт.

"Завдання для підрядника – максимально оперативно все зробити на вул. Шевченка. Однак у проекті не було передбачено, що тут є залягання скальної породи - великі брили, які розміщені в напрямку колектора. Тому, коли це виявили, проєктант мав все опрацювати, і на цей час роботи призупинилися. Також тут потрібно побудувати камери. Це як двокімнатна квартира на глибині 10 м", - каже Садовий

Він зазначає, що максимальний обсяг робіт має бути зроблений цього року. Якби не ця скельна порода, то, можливо, місто б експериментувало з цілодобовим режимом роботи, як на вул. С. Бандери. Однак її роздовбування завдає багато шуму, тому ремонтні роботи проводитимуть лише весь світловий день. Окрім цього, міський голова пообіцяв, що якщо сильних морозів не буде, то роботи триватимуть всю зиму.

Раніше ми повідомляли, що через брак фінансування ремонт львівських вулиць фактично зупинився, попри обіцянки Андрія Садового.

Фото:Вголос

За словами директора ЛКП «Львівавтодор» Миколи Власюка протяжність всієї ділянки, яку необхідно відремонтувати, – 1 км 40 м. Тому її розділили на чотири відрізки. Перший – вул. Залізнична – вул. Єрошенка, другий – вул. Єрошенка – вул. Яцкова, третій – вул. Яцкова – вул. Бортнянського, і четвертий – вул. Бортнянського – вул. Я. Мудрого. Зараз в роботі ділянка довжиною приблизно 540 м – тобто від вул. Залізничної до вул. Яцкова. Першу ділянку, від вул. Залізничної до вул. Єрошенка, обіцяють завершити приблизно в час католицького Різдва і відкрити для руху транспорту.

«Особливості цієї ділянки вул. Шевченка, які сповільнюють темп, – це те, що на цьому всьому відрізку маємо змонтувати 27 великих камер для колекторів, деякі з яких будуть пролягати на глибині 10 м. Для облаштування однієї камери потрібно приблизно два з половиною тижні. Ці камери будуть приймати чотири вітки колектора», - розповідає Микола Власюк.

Фото:Вголос

«Заміна водопроводу, каналізаційного колектора і облаштування камер – це основна складність в роботі через те, що на цій ділянці вул. Шевченка є скальна порода. Тому спочатку екскаватор забирає м’який ґрунт, а потім молоток розбиває скальні брили. І лише тоді можемо влаштовувати колектор. А це потребує у двічі більше часу" - пояснив Віталій Хомен, інженер з комунікацій ТзОВ «Онур

За його словами вони також міняють газові труби, а опісля будуть влаштовувати основу під дорожнє покриття, монтувати трамвайні колії та мостити тротуари.

Нагадаємо, капітальний ремонт вулиці Шевченка триває від 30 січня 2020-го року. Цьогоріч розпочався ремонт третьої та найбільшої ділянки вулиці Шевченка довжиною в понад 1 км, від Ярослава Мудрого до Залізничної. Її реконструкція коштує  186,5 млн грн. Раніше вже були відремонтовані ділянки від вулиці Ярослава Мудрого до Хорватської та від вулиці Левандівської до Залізничної з організацією кільцевого руху. Кошторис – 58 млн та 89,6 млн грн відповідно.

Також додамо, що майже все літо на вул.Шевченка та вул. Пилипа Орлика не проводились ремонтні роботи. Тільки поодиноких робітників зазвичай доводилось бачити мешканцям.

ІА "Вголос": НОВИНИ