Про це свідчать дані опитування холдингу «Ромир», передає «Росбалт».
Згідно з дослідженням, 27% росіян долають економічні труднощі, скорочуючи витрати на товари першої необхідності і їжу. Порівняно з минулим роком частка респондентів, які заощаджують на це, зросла на 10 відсоткових пунктів: у 2015 році скорочували витрати на продукти та товари першої необхідності 17% росіян.
Ще 28% борються з наслідками кризи, економлячи на відпочинку і розвагах, а велика частина респондентів — 39% — намагаються розподіляти сімейний бюджет на користь їжі і найбільш необхідного.
Напруженість у світовій обстановці помітили 21% росіян. Цей показник знизився за рік майже на третину. У 2015 році про світову напруженість як про висловлення кризи говорили 32% респондентів.
Не збираються змінювати свій стиль покупок і витрат 7% респондентів, які зізналися, що їх особисто економічні проблеми не торкнулися.
У дослідженні «Ромир» зазначається, що ситуацію стали найчастіше називати кризовою представники груп з низьким і середнім доходом. Як і в минулому році, оцінки поточної ситуації як кризової характерні більшою мірою для респондентів старших вікових груп — від 45 років і старших. В опитуванні взяли участь 1500 людей у всіх регіонах Росії.
ІА "Вголос": НОВИНИ