Комунальне підприємство «Львівавтодор» впроваджує систему автоматизованої оплати проїзду в громадському транспорті, є замовником реконструкцій вулиць вартістю у сотні мільйонів гривень, намагається працювати із міжнародними фінансовими організаціями, але досі не має власного інтернет-сайту, а через сайт Львівської міськради подає неправдиву інформацію про своїх співробітників.

Хоча ЛКП «Львівавтодор» впроваджує автоматизовану систему оплати проїзду в громадському транспорті, відіграє ключову роль у реконструкціях магістральних вулиць та доріг у Львові, а також намагається залучити на дорожні проєкти кредити Європейського банку реконструкції та розвитку та Європейського інвестиційного банку, підприємство досі не має власного сайту в мережі «Інтернет», де можна було б ознайомитися із проєктами, які воно реалізує, а також із його командою.

Наразі під доменним іменем lad.lviv.ua, яке співзвучне скороченню від «Львівавтодор», працює сайт під назвою «Транспорт Львова»,
 що відображає рух громадського транспорту. Комунікація підприємства із громадськістю обмежується сторінкою підприємства в соціальній мережі Facebook. Інформації про ключових працівників підприємства на цій сторінці немає.

Хто у Львові відповідає за магістральні вулиці, ремонти доріг та паркування?

Як вказано на сайті Львівської міської ради, ЛКП “Львівавтодор” – сучасне підприємство, яке надає різноманітні послуги для мешканців міста та організацій. Серед зазначених видів діяльності:

● Утримання магістральних вулиць;

● Реконструкція існуючої та будівництво нової міської інфраструктури з врахуванням світового та місцевого досвіду;

● Впорядкування паркування; 

● Електронний квиток, інтеграція з іншими транспортними сервісами; 

● Керування світлофорами, пріоритет громадського транспорту;

● Залучення міжнародного фінансування та досвіду для інфраструктурних проєктів.

Дізнатися про керівника ЛКП «Львівавтодор», а також про очільників ключових підрозділів підприємства можна на сторінці ЛКП «Львівавтодор» на сайті Львівської міськради. Вже під час перегляду вкладки «Структура» в нашого журналіста виникла підозра – когось тут не вистачає. І ми, скориставшись Google-пошуком, знайшли іще одного заступника директора ЛКП «Львівавтодор» – Романа В’ячеславовича Лева, який відповідає за впровадження е-квитка (автоматизованої системи оплати проїзду).

Пан Роман, як засвідчує його декларація за 2019 рік, подана як кандидата на посаду, працює в ЛКП «Львівавтодор» із літа 2020-го. На сайті НАЗК також доступна декларація пана Лева за 2020 рік. Чому ЛКП «Львівавтодор» приховує інформацію про ключового заступника керівника, не повідомляє його контактів – невідомо. Журналістам «Вголосу» направду цікаво було б отримувати інформацію про е-квиток із перших вуст.

Перегляд вкладки «Відділи і підрозділи» навів нас на думку, що інформації тут не оновлювали принаймні кілька років. Перше, що впадає у вічі, – це електронна пошта smeta_eri@mail.ru, яка зазначена як контактна в начальника кошторисно-договірного відділу пана Михайла Щербицького. Річ у тім, що доступ до домену mail.ru в Україні заблокований іще з 2017 року. Відповідно, пан Михайло просто не може (не порушуючи законодавство) користуватися цією поштовою скринькою.

Крім того, серед керівників підрозділів ЛКП «Львівавтодор» зазначений начальник відділу автоматизованої системи оплати проїзду Сергій Вадимович Журбенко. Відомо, що Сергій Вадимович не працює у ЛКП «Львівавтодор» вже більше як півтора року. Як законослухняний громадянин, пан Журбенко перед своїм звільненням 5 липня 2020 року заповнив декларацію, яка опублікована на сайті НАЗК. 

Хто і що очолює у «Львівавтодорі» 

Павло Сирватка на сторінці ЛКП «Львівавтодор» зазначений як начальник відділу «Інститут стійких транспортних систем», в той час у своїх деклараціях він зазначав, що очолює відділ інвестиційних проєктів. Таке записано у його декларації за 2019 рік.  Щобільше, на сайті НАЗК можна знайти декларацію, яку Павло Сирватка заповнив як кандидат на посаду заступника начальника управління вуличної інфраструктури – начальника відділу розвитку вуличної інфраструктури, яку він подав 23 листопада 2021 року. На сайті Львівської міськради Павло Сирватка теж значиться як заступник начальника управління вуличної інфраструктури.

Шукаючи декларації керівників підрозділів ЛКП «Львівавтодор», ми виявили, що Фалюта Ігор Володимирович не працює у ЛКП «Львівавтодор» із травня 2019 року. 5 травня 2019-го він подав декларацію перед звільненням.

Водночас, за інформацією пресслужби Львівської міської ради, начальником відділу інвестиційних проєктів ЛКП «Львівавтодор» зараз є відомий львівський урбан-блогер та дизайнер Олександр Шутюк. Про це йдеться в оголошенні про Всеукраїнський відкритий архітектурний конкурс на найкращу проєктну пропозицію реконструкції вул. І. Миколайчука, опублікованому 20 грудня 2021 року.

Перед призначенням на посаду пан Олександр, як законослухняний громадянин, мав би подати декларацію кандидата, проте цього чомусь не зробив – на сайті НАЗК наразі «висить» єдина декларація, яку Олександр Володимирович Шутюк подав іще у 2017 році після звільнення із посади спеціаліста І-ої категорії Департаменту розвитку Львівської міської ради.

Отож, інформаційне агентство «Вголос» звертається по пояснення до керівника ЛКП «Львівавтодор» пана Миколи Васильовича Власюка та очільниці управління комунікації департаменту «Адміністрація міського голови» пані Христини Тарасівни Процак із проханням пояснити, чому на сайті Львівської міськради подані неправдиві, а отже, не актуальні відомості про працівників ЛКП «Львівавтодор».

ІА "Вголос": НОВИНИ