ЛМР обіцяла до кінця літа закінчити реконструкцію тролейбусної мережі на вул. Кульпарківській та відновити тролейбусні маршрути по цій вулиці. Чи вдасться завершити ці роботи у вказані терміни? Про це в матеріалі Вголос.

23 грудня 2020 року ЄБРР надало «не заперечення» на проєкт контракту «Реконструкція тролейбусної лінії на вул. Кульпарківській (від вул. Городоцької до вул. Наукової) у м. Львові. Вже 30 грудня 2020 року відбулось підписання договору з переможцем тендеру - об'єднанням компаній ТОВ «Вальво» (Львів, Україна), ТОВ «Магістраль Інжиніринг» (Львів, Україна), ТОВ «Еле-Комп» (Польща), ТОВ «Електротехніка» (Чеська Республіка).

11 березня 2021 року стартувала реконструкція тролейбусної лінії на вул. Кульпарківській. А 10 липня, після перекриття вул. Героїв УПА та вул.Антоновича через ремонт на вул. Бандери, припинили курсувати маршрути № 22, № 23а, № 27, № 29 та № 30. Всі ці маршрути об’єднали в один, який курсує з автовокзалу (на вул.Стрийській) до університету ім. І. Франка. На маршруті щодня курсує 20 тролейбусів, а середній інтервал руху складає 7 хвилин.

«У серпні планують завершити будівництво тролейбусної лінії на вул. Кульпарківській. Тоді буде можливість відновити усі ці тролейбусні маршрути з об’їздом через вул. Кульпарківську – вул. Городоцьку», - розповів тоді Орест Олеськів, начальник управління транспорту ЛМР.

Знаємо, що ви також очікували на завершення цих робіт вже в кінці літа. Але мусимо вас засмутити, адже цього, скоріш за все, не станеться. Працівники “Львівелектротрансу” розповіли, що їхні можливості з обіцянками чиновників дещо не сходяться.

“Звичні для львів’ян маршрути мали б відновити з об’їздом через вулицю Кульпарківську, де зі слів посадовців, у серпні завершиться монтаж тролейбусних ліній. На жаль, слова розходяться з тим, що маємо насправді. Працівники аварійної служби кажуть, що їм не вистачає ані рук, ні сучасної техніки. Тому тролейбусну лінію встановлять не швидше, ніж за 5 тижнів. Зараз тут працює 2 аварійні служби з 5 можливих, які є у Львові", - пояснює Ігор Зінкевич, голова транспортної комісії та депутат від фракції “ВАРТА” у Львівській міській раді.

 

Фото: Варта-1

 

“Проблема тільки в тому, що до вересня ще не зможуть запустити тролейбуси по вул. Кульпарківській і це будуть чергові збитки “Львівелектротрансу, адже левова частка тролейбусних маршрутів буде закрита. Зараз ми маємо прямі збитки через неправильно прийняті управлінські рішення. Ціна управлінського рішення те, що близько 15 тролейбусів не виїжджають, а екскурсійний маршрут через вул. Авіаційну та вул. Окружну не має попиту. Тобто пасажир, який платить за проїзд не обирає цей вид транспорту і відповідно є перетік пасажирів на автобуси”.-  говорить голова ГО «За якісний транспорт» Святослав Товстига.

Загальна сума кредиту ЄБРР на реалізацію проєкту «Модернізація громадського тролейбусного транспорту м. Львів» становить - 17,5 млн євро + співфінансування міста 4,5 млн євро.

Проєктом передбачено: реконструкція депо, заміна тролейбусних ліній на вул. Кульпарківській та постачання 50 - ти нових тролейбусів, які Львів вже отримав. 

Втім, ми помітили, що роботи із заміною тролейбусної мережі виконують працівники аварійних служб ЛКП “Львівелектротранс”. Зазначимо, що у 2010-2012 рр. ЛКП “Львівелектротранс” самостійно був підрядником та проводив роботи з прокладанням тролейбусних ліній, у той час, як замовником було Управління капітального будівництва ЛМР.

“Якщо ми беремо будь-який ремонт у Львові де є ремонт контактної мережі чи трамвайної колії, то ми маємо ситуацію, що підрядна компанія бере на субпідряд ЛКП “Львівелектротранс” і відповідно їхні працівники виконують роботи. По вул. Кульпарківській є дуже якісні компоненти й відповідно в нас вийде сучасна електромережа, яка у свою можливість дасть нам надійність і ремонтним бригадам потім не прийдеться туди часто виїжджати, як на інші ділянки”- Святослав Товтига.

 

Нагадаємо, про стан справ у ЛКП «Львівелектротранс» ми писали у нашому матеріалі. 

ІА "Вголос": НОВИНИ