Служба автомобільних доріг Львівської області з посиланням на думку кандидата технічних наук та провідного будівельного експерта Максима Коваля, заявила, що міст, який обвалився 3 травня на трасі Львів-Луцьк у селі Гайок, зруйнувався через те, що, попри заборону, ним постійно рухався великогабаритний транспорт.

Таку позицію підприємство висловило на своїй сторінці у Facebook.

За попередньою інформацією, оприлюдненою Службою автомобільних доріг, на місці аварійної ділянки встановлювали попереджувальні знаки але їх хтось постійно забирав.

У своєму зверненні Служба автомобільних доріг Львівської області також зазначила, що вже розпочато демонтаж елементів зруйнованого моста. Таке рішення було зроблено після термінового засідання керівників Укравтодору, Львівської обласної державної адміністрації, Служби автомобільних доріг у Львівській області, Національної поліції та Укртрансбезпеки.

На позачерговому засіданні відзвітували про те, що на ділянці було встановлено попереджувальні знаки.

Також, на засіданні затвердили кінцеві схеми об'їзду зруйнованої переправи.

Для великогабаритного транспорту визначено напрямки - Радехів-Червоноград-Великі Мости-Гайок, а також Радехів-Лопатин-Буськ -Львів.

Для легкових автомобілів, «швидких», маршрутних транспортних засобів - напрямок Долини -Сілець -Старий Добротвір-Гайок.

Нагадаємо, що міст було побудовано в 60-х роках ХХ століття. За інформацією чиновників з того часу його ніхто не ремонтував.

В свою чергу, зазначимо, що львівський відрізок траси Н-17 Львів-Радехів-Луцьк, на якій знаходилась споруда, було відремонтовано у серпні 2017 року. Капітальний ремонт робили в рамках програми «Велике будівництво».

Натомість, сам міст залишився без капітального ремонту: його покрили новим слоєм асфальту, всупереч тому, що чиновники знали про його аварійний стан.

Тогочасним підрядником було ПП «Рома», яке належить депутату Львівської обласної ради Роману Демчині.

Згодом, у грудні 2020 року було проведено тендер на реконструкцію моста. Його виграла ТзОВ «Сінк плюс міжнародна інжинірингова і консалтингова компанія», засновником якої є колишній керівник львівського «Укравтодору» Ігор Завійський. Реконструкцію оцінили в 74 мільйони гривень.

Розробка проєкту мала завершитись до кінця квітня 2021-го.

Про те, що міст є небезпечним, ще раніше неодноразово наголошували водії та місцеві активісти.

Востаннє, повідомлення про незадовільний стан конструкції надходило до Служби автомобільних доріг Львівської області за декілька днів до її краху. Очевидці помітили, що біля основи моста на асфальті з'явилась тріщина та яма. Фото-докази небезпечної ділянки надав мешканець Василь Поплавський на своїй Facebook-сторінці.

[media=75229,75231]

«Міст через З. Буг. Владо, ти чекаєш на катастрофу», - наголосив чоловік.

Додамо, що сьогодні о 10 год розпочалось чергове засідання комісії ТЕБ і НС щодо обвалу моста на автодорозі «Львів-Луцьк».

ІА "Вголос": НОВИНИ