[media=26203,26204,26205,26206,26207,26208,26210,26213,26214,26216,26217,26219,26221,26223,26225,26226,26228,26229,26231,26232,26234,26236,26238,26239,26241,26242,26243,26244,26246,26248,26250,26251,26253,26255,26256,26257,26258,26259,26260,26261,26262,26263,26264,26265]
Юля-сан – не Sun, і не Моррісан, "слишком рано к небесам", але й вона майстерна звєзда театру яро-кабукі, де вона зараєстрована у реєстрі "оннагата", тобто актора жіночого стилю. Рисова пудра на її обличчі створює демонічний образ всемогутньої Оранти з хандехохними руками.
Її високомайстерне виконання зоряних епізодів "накусі-викусі" та високохудожні кімоно від Луїтоші Віттокама наводять на глядачів божественне тремтіння в області менісків, а її манікюрні камікадзи – розносять усіма світовими морями усі ворожі кораблі нафіг.
Тому й не дивно що на її яскраві театральні постановки приходять, як жіночки, проваджені у світле майбутнє 3-ма "К": Kinder, Kuche, Kirchen, так і жіночки, які розташували своє сьогодення під знаком 4-х "S": sun, sea, sand, sex.
Розігрівали вчорашній банзай Юлі-сан її патлаті музичні сьогуни: Тарісо Петрімото та супутниця його життя Тетсуйо Горобеші. Фанерне звучання їх пісень, а особливо, блювака-хіраватий саунд пісні про країну, якій вони живуть і яка щодня лунає по радіо, мають наштовхнути їх на думку про звичайне харакірі, або ж на обрядове сеппуку, але вони забиваку ломаку на такешну кітанаку.
Юля-сан, за сценою, налаштовує свою сямісене, щоб залабати усім глядачам ікебанну феєрію та провести уроки каліграфічної акіро куросави.
Юля-сан, як справжня babe, своєю потужною шікарою розкриває своє полум'яне кокоро на зустріч своїм глядачам та співучасникам, яким вона повністю та безсумнівно макасеру.
"Коннітіва, о-генкі дес ка?" – лунає зі сцени її голос. "Хадзімемасіте, йоросіку о-негай сімас" – продовжує її сурдоперекладач. "Ватасі ва Юля-сан дес" – продовжує Юля-сан. Народ бурхливими хризантемами вітає свою улюблену героїню, похитуючись на хризантемних човниках з різнокольоровими ліхтариками та прапорцями у руках. Триває еротичний пінг-понг між аватаром Юлі-сан та її підсценними томодаші.
В повітрі літають флюїди всепереможної сукі, тобто любові, а фраза "сукі да", яка злинула з уст щоденної гейші Юлі-сан, означає набагато більше, ніж звичайне "ти мнє нравішся" від голубого Янучари Хамамоту.
Затоїчі свої заїбучі, Юля-сан атакучі своїчі текі, тобто ворогів. Цим голубим сукам вона не дасть ані граму своєї всепереможної сукі. Цих донецьких ябаїв з їх трамадольним наркотрафіком, треба ябати, ябати і ябати до переможного ліхтарика на дні Японського моря.
Юля-сан не хоче гнати пургу чи займатись фузакеру, як це роблять бакемони-покемони з партії невинно-убієнного в префектурі Харківнурі Кушнарі-сана.
Вона невтомно створює високопоетичний образ самотнього хоккнутого танка:
в майбутті вибір
лежить в скринці партії лист
запрошення це
щороку фігня така
приносить втому
Народ вдячно сприймає її театральне перевтілення. Очі світяться як суші, прапорці здіймаються як саке, екзальтація досягає своєї мангі і виплескується на екран в образі Навсікаї з долини вітрів.
Незчисленні скандування та сумоїстські оплески. Маніакальне фотографування усіма чудами японської диво-техніки. Спалаховий дзен охоплює увесь простір засценної території. Викрики нінзь-черепашок з мобілками. Райдужне бусідо від бабусь, які ще пам'ятають юнацькі загравання Мацуо Басьо та його бананове дерево.
Чорна машина. Чорний дощ. Не рекомендується дітям до 16. На сцені витанцьовують якісь дешеві анімешки в стилі "тібі" з хентайним напрямком своїх стегон та щічок.
Сайонара.
фото: okino.org, слова: cultline.ru, музика: Yasushi Yoshida "Secret Figure" (2006).
ІА "Вголос": НОВИНИ