Цю історію у Facebook розповіла користувачка Галина Рудик:
«Народ, я в шоці. Телефоную в Вінниці в готель «Кардинал» на Магістрацькій.
-Чи можна забронювати номер на серпень?
-Гаварітє на руском, я нє панімаю, на какой месяц?
-Як, ви працюєте в українському готелі і не знаєте української мови?
- Ви что нє відітє, что в странє дєлаєтся? Вам что трудна па рускі сказать?
-Якраз саме тому, що в країні таке робиться, я буду розмовляти українською.
-Все панятна.
Кинули слухавку. Ви таке бачили? Телефонує клієнт, а адміністратор кидає слухавку. Блін, де ми живемо?»
Скріншот з офіційного сайту готелю «Кардинал»
ІА "Вголос": НОВИНИ