Нові зображення, зроблені космічним зондом NASA Parker Solar Probe, показали розпечене сяйво поверхні Венери крізь пелену токсичних хмар. Це допоможе вченим краще зрозуміти мінерали, що утворюють цю кам’янисту та загадкову планету.

Про це повідомив сайт Science Alert.

Використовуючи дані з широкого фотоапарата WISPR, вчені змогли зазирнути під товщу атмосфери планети, виявивши геологічні особливості, такі як високогір’я, плато та рівнини.

«Венера — третя за яскравістю на небі, але донедавна ми не мали багато інформації про те, як виглядає її поверхня, тому що наш погляд на неї заблокований густою атмосферою», — каже астрофізик і член команди WISPR Браян Вуд з США. Військово-морська науково-дослідна лабораторія. «Тепер ми нарешті бачимо поверхню у видимій довжині хвилі вперше з космосу».

Хоча Венера знаходиться відносно близько до Землі, виявилося, що її дуже важко вивчати. Вона відома як «злий близнюк» Землі, оскільки, хоча і схожа на на нашу планету за розміром, масою, структурою та складом, та водночас глибоко ворожа до життя.

Небо Венери заповнене густими токсичними хмарами, з яких випадає не дощ, а сірчана кислота. Ці особливості ускладнюють вивчення планети зблизька.