Про це він розповів у програмі “Народне-Толк Шоу” під час прямого етеру на телеканалі NTA.
“Впродовж тривалого проміжку часу органи місцевого самоврядування мали пайовий внесок. Однак у Львові склалася, що попри те, що забудовники його сплачували, ці кошти використовувалися не за цільовим призначенням. Наприклад останнього року забудовники сплатили близько 250 мільйонів гривень. Водночас використовувались вони не безпосередньо за тим призначенням нащо вони були зібрані, на погашення зовнішніх запозичень, прокладання теплотрас, наповнення статутних капіталів комунальних підприємств та багато іншого”, - пояснює Олексій Різник.
Депутат також переконаний, що саме таке нецільове використання коштів призвело до проблем з інфраструктурою. Це стосується як шкіл, так і садочків, закладів культури, дитячих будинків та інших закладів дитячої інфраструктури, необхідної для життєдіяльності.
“Для справедливості, потрібно зазначити, що 30-40% від отриманих коштів від забудовників для розвитку інфраструктури, використовуються для перекриття дір в бюджетах на реконструкцію чи оновлення комунальних закладів, однак цього явно недостатньо”, - аргументував заслужений юрист України, депутат Львівської міської ради від “ЄС”.
“Як нема грошей, то нема ради”
Значна частина співрозмовників редакції стверджує, що Львів не має грошей на будівництво нових шкіл. І на жаль, це факт, з яким важко сперечатись. За минулі 5 років міська влада взяла кредити на великі суми для втілення важливих для міста проєктів, як то е-квиток чи сміттєпереробний завод. А минулого року, напередодні місцевих виборів, у Львові розпочався “великий ремонт”, для виконання обіцянок мера, коли одночасно на реконструкцію закрили низку ключових магістральних вулиць.
“Разом з тим ми не знаємо яка ситуація буде з бюджетом. Ми розуміємо що це е-квиток, компенсація різниці в тарифах, + колишні борги, це забере більшу частину бюджету розвитку на наступний рік” - констатує Уляна Пак, депутатка ЛМР від фракції “Європейська Солідарність”.
Станом на сьогодні жоден з цих проєктів не реалізований до кінця, і понад те, для впровадження е-квитка місту потрібно додатково ще близько 1 мільярда гривень. Водночас Бюджет розвитку Львова станом на вересень був наповнений менше, ніж на половину від суми запланованих надходжень.
При тому, що наступного року, за словами директора департаменту фінансової політики ЛМР Олега Іщука, з бюджету Львова на виплату боргів за кредитами, лізингами та іншими борговими зобов'язаннями піде понад 1 млрд грн. Зауважимо, що Бюджет розвитку Львова всього трохи перевищує 3 мільярди гривень. Детальніше про ситуацію з бюджетом Львова читайте за посиланням.
Детальніше про критичну проблему з комунальними школами Львова читайте у матеріалі "Вголос" за посиланням.
ІА "Вголос": НОВИНИ