Вчора, 10 серпня у Львові сталась аварія основного та резервного кабелів, які живлять підстанцію №3 на території трамвайного депо. Саме вона обслуговує трамвайну лінію від депо до  залізничного вокзалу, а також тролейбусну лінію по вулиці Городоцькій. Декілька трамваїв витягнули тягачем до костелу Ольги та Єлизавети. Про це повідомляли у пресслужбі ЛМР.

"З ладу вийшли дві кабельні лінії: одна вчора, інша – сьогодні вночі о 4.25. Знеструмлено тягову підстанцію №3 і №7, які живлять трамвайне депо по вулиці Городоцькій та тролейбусні маршрути №22 і №32. Зараз працює електролабораторія, знайдемо пошкодження. Ремонтні бригади розкопують це місце, щоб якнайшвидше все відремонтувати”,- повідомив про ситуацію головний інженер ЛКП «Львівелектротранс» Володимир Ковалів.

Про ситуацію на своїй сторінці у Facebook розповів і голова транспортної комісії ЛМР Ігор Зінкевич. Зокрема депутат ЛМР зауважив, що ця аварія є невипадковістю, адже протягом останніх 15-20 років не проводилась оновлення кабелів. Вони у свою чергою живлять тягові підстанції ЛКП “Львівелектротранс”.

Він також наголосив, що львівські підстанції живляться кабельними лініями встановленими ще у 1950-1980 роках, які вже давно вичерпали нормативний ресурс та потребують заміни. 

“Я пропоную наступне: аварійні кабельні мережі, які потребують негайного ремонту, передаються на баланс Управління транспорту. Саме Управління транспорту має проводити тендери на відновлення кабелів (фідерів) – таким чином в цих тендерах зможе брати участь «Львівелектротранс»: на початку 2010-х років підприємство виступало підрядником із будівництва тролейбусних ліній по проспекту Червоної Калини та вулиці Науковій і достатньо успішно впоралося із цим завданням”, - пропонує свій вихід з ситуації Зінкевич.

 

Нагадаємо, що в попередньому матеріалі ми писали про ремонт тролейбусних ліній на вул. Кульпарківській.

Аварійний стан електромереж також прокоментував колишній речник ЛКП “Львівелектротранс” та голова ГО "Львів'яни за електротранспорт" Антон Лягушкін. Він повідомив, що ще у 2017 році попереджав про це колишнього виконавчого директора “Львівелектротранс” Андрія Білого. 

“У кінці 2017 року я намагався показати пану Андрію Білому, в якому стані в реальності знаходиться система енергопостачання електротранспорту. Виїздили на вулицю Зелену, Гонти і Замарстинівську. Таке враження, що людина не зрозуміла глибини проблеми. Тепер через непрофесіоналізм пана Білого страждають всі львів'яни”, - зауважив Лягушкін.


Нагадаємо, на початку літа серед керівників транспортної сфери Львова розпочалась хвиля звільнень. Зокрема, у відставку зі всіх постів подав Андрій Білий, який курував транспортні та інфраструктурні проєкти. Згодом зі своїх посад пішли очільниця ЛКП «Львівавтодор» Оксана Єстеферова та керівник ЛКП «Зелене місто» Святослав Євтушенко. Втратив посаду також керівник ЛКП «Львівелектротранс» Андрій Свищо, проти якого порушили кримінальну справу за розтрату бюджетних коштів. 

Для розв'язання цих проблем Ігор Зінкевич запропонував провести негайне засідання трьох комісій та прозвітувати ЛКП “Львівелектротранс”.

“Потрібно провести спільне засідання трьох комісій – транспортної, інфраструктурної та бюджетної. Ми маємо послухати керівництво «Львівелектротрансу», незалежних фахівців та експертів, виїхати на підстанції та ділянки контактних мереж. І на цій основі розробити план першочергових заходів із відновлення найбільш критичних для роботи міського електротранспорту кабельних ліній”, - говорить голова транспортної комісії ЛМР.

Раніше ЄБІ надав Львову 12 млн євро кредиту на закупівлю трамваїв. Міська рада додатково дофінансувала 8,8 мільйона євро і вирішили за ці кошти докупити 10 нових п’ятисекційних трамваїв “Електрон”. Після оголошення результатів тендеру міський голова Андрій Садовий підписав угоду з президентом концерну “Електрон” Юрієм Бубесом на постачання цих трамваїв.

ІА "Вголос": НОВИНИ