Зміна напрямів вантажопотоків унаслідок санкцій проти росії суттєво вплинула на залізничну інфраструктуру.

Офіційну відповідь підготували цілий ряд рашистських структур: мінекономіки рф спільно з мінтрансом, мінфіном та фмс росії на запит голови комітету ради федерації з економічної політики Андрія Кутєпова. Така інформація з'явилась на сторінках видання «комерсант», на яке ми не посилаємось.

«Зміна напрямів вантажопотоків, викликана санкційними обмеженнями, кон'юнктура ринків, що швидко змінюється, створюють скупчення незапотребуваного вагонного парку. Наразі на мережі ВАТ рз понад 150 тис. порожніх вагонів простоює без вантажних операцій. Це негативно впливає на експлуатаційну ситуацію, ускладнює просування завантажених вагонів», - йдеться в опублікованому документі.

«У Мінтрансі РФ вважають, що для забезпечення максимальної стабільності вантажних перевезень було б доцільно, щоб оператори рухомого складу провели оцінку парку вагонів, який фактично буде залучено до перевезень вантажів, а також визначити кількість вагонів для відстою на підставі проведеного аналізу. У заяві додається, що до мережі залізниць примикає понад 440 промислових підприємств та підприємств промислового залізничного транспорту, які мають шляхи для відстою вагонів місткістю понад 63 тис. вагонів», - пише вороже видання.

Як відомо «Вголос», за простій вагонів на загальних шляхах у рфії передбачено великі штрафи та податкові оплати до бюджету від власників транспортних компаній. Цікаво що у законі не вказано, на яких умовах та за яких обставин ці оплати мають здійснюватись. До слова, закон діє з 2013 року.

Окрім того, на сайті ІА «Вголос» сьогодні прочитаєте про таке:

ІА "Вголос": НОВИНИ