Про це йдеться в дослідженні ЮНІСЕФ «Покоління UaNet», яке представили сьогодні під час презентації всеукраїнської соціальної рекламної кампанії «Розкажи дітям про безпеку в інтернеті».
При цьому, переважна більшість дітей в соціальних мережах вказує номер мобільного (46%), надає домашню адресу (36%) тощо.
На «гарячій лінії» з питань запобігання насильству Центру «Ла Страда-Україна» кількість звернень щодо безпеки дітей в інтернеті за останній рік збільшилась у 1,5 рази.
Всеукраїнська соціальна рекламна кампанія «Київстар» має на меті привернути увагу широкої громадськості до проблеми та закликати розповісти дітям про безпеку в інтернеті.
"Ми ж вчимо дітей, як правильно переходити дорогу, як користуватись громадським транспортом. Так само їм треба пояснювати правила поведінки в інтернеті", - зазначив начальник служби у справах дітей при Львівській ОДА Володимир Лис.
Уже понад 4 роки «Київстар» реалізує програму «Безпека дітей в інтернеті». За цей час відібрано «білий список» сайтів для дітей, впроваджено унікальну на соціальну послугу «Батьківський контроль» для безпечного виходу в інтернет з мобільного дитини. Спільно з експертами Інституту психології ім. Г. С. Костюка розроблено посібник для батьків, разом зі шкільними вчителями створено методичні та навчальні матеріали з викладання онлайн-безпеки для школярів.
Нагадаємо, невідомі інтернет-юзери зі Львова розпочали кампанію з викривання педофілів. Вони ведуть переписку з дорослими чоловіками під виглядом 12-13-річних дітей і домовляються з ними про зустріч, а потім знімають зустріч на камеру.
ІА "Вголос": НОВИНИ