ЛЬВІВ, 22 ЖОВТНЯ, PRESSTIME.COM.UA. — 22% охоплених програмою роздрібних торговців у Львові, незважаючи на заборону законодавства, продають тютюнові вироби неповнолітнім особам.
Про це сьогодні на прес-конференції повідомила фахівець з питань зв’язків з громадськістю компанії «Філіп Морріс Україна» Ольга Роєнко.
За її словами, 22% - це досить висока частка і для запобігання цьому негативному явищу компанія «Філіп Морріс Україна » проводить відповідні акції, у співпраці з владними структурами та різними організаціями.
«Ми виготовляємо тютюнові вироби, однак нашою метою не є збільшення продажу сигарет серед усіх верств суспільства. Куріння серед дітей – це негативне явище. Нашою цільовою аудиторією є дорослі люди – курці, які зробили свій свідомий вибір на користь куріння а не діти або дорослі, що не курять. «Філіп Морріс Інтернешнл» займає понад 15% світового ринку тютюнових виробів, відповідно, є ще можливість збільшити частку. Компанія робить це шляхом переключення повнолітніх курців на марки сигарет компанії. Крім того, про відповідальний підхід до маркетингу тютюнових виробів свідчить Маркетинговий кодекс компанії, котрий діє у всіх країнах, де присутня «Філіп Морріс Інтернешнл» і забороняє певні речі, навіть, якщо вони незаборонені законодавством. Наприклад, ми не використовуємо у наших рекламах моделей, молодших 25 років», - зазначила Ольга Роєнко.
Зокрема, «Філіп Морріс Україна» проводить семінари та інформаційні сесії серед своїх найбільших клієнтів, що займаються торгівлею сигаретами, де пояснює проблему куріння серед неповнолітніх та можливості запобігання їй. Клієнти, за словами Роєнко, охоче ідуть на таку співпрацю.
Директор Всеукраїнської благодійної компанії «Громадська Рада» Марина Галябарник, повідомила, що кількість пунктів продажу, де продавці реалізовують сигарети серед неповнолітніх зменшується. Це видно за підсумками проведення Програми запобігання доступу неповнолітніх до сигарет.
«Ми залучаємо волонтерів, серед них батьки та діти. Просимо дітей спробувати купити сигарети у пунктах продажу. Якщо продавець не продав, ми йому вручаємо презенти. Якщо продав, а такі випадки стаються, ми йому даємо інформаційний лист, в котрому, зокрема, зазначено, що продаж тютюнових виробів неповнолітніх заборонено законодавством України. Також продавець може ознайомитися з тим, як можна дізнатися вік особи, що купує сигарети», - пояснила Марина Галябарник.
Результати показали, що найкраще ситуація виглядає у Тернополі, Луцьку, Полтаві, Кременчуці, де 100% пунктів продажу тютюнових виробів, охоплених програмою, не продали сигарет неповнолітнім. Найгірше – у Криму – 67% продавців, які приймали участь у програмі, продали сигарети дітям. 86% перевірених по регіонах в рамках програми пунктів, не продають сигарети неповнолітнім. У 2006 році цей показник становив 58%.
Даний проект проводиться за підтримки ЗАТ «Філіп Морріс Україна» і протягом вересня-жовтня 2008 року, його провели у семи регіонах України: Києві, Тернополі, Луцьку, Львові, Кременчуці, Сімферополі, Полтаві.
«Філіп Морріс Інтернешнл» бере участь у програмах по запобіганню куріння серед дітей у більш ніж 90 країнах світу.
ЗАТ „Філіп Морріс Україна” входить до складу компанії „Філіп Морріс Інтернешнл”. В 1994 році „Філіп Морріс” придбала 51% акцій АТ „Харківська тютюнова фабрика”. „Філіп Морріс” виготовляє для продажу в Україні сигарети Parliament, Marlboro, Virginia Slims, Chesterfield, Muratti, Dubliss, L&M, Bond Street, Next, тощо.
ВБО «Громадська Рада з соціальних проблем розвитку підростаючого покоління» об’єднує 52 недержавні організації з 18 областей України. Організація займається проведенням акцій спрямованих на вирішення соціальних проблем серед молоді, насамперед – куріння. Зокрема, серед акцій «Громадської Ради» проведення соціальної рекламної кампанії «Я досягну успіху без куріння».
ІА "Вголос": НОВИНИ