Про це кореспондентові «Вголосу» повідомила Марта Романяк, начальник управління ІТ ЛМР.

«Ми багато працювали над самим продуктом, і наш кабінет мешканців вже перетворюється в портал мешканців, де буде набагато більше послуг і можливостей. Вхід на нього тепер також буде набагато простішим, львів’янин зможе скористатися своїм профілем у Facebook. Завдяки цьому проекту, який відповідає сучасним технологіям, ми зможемо розвантажити ЦНАПи, оскільки подати запити чи заяви мешканці зможуть з дому».

Андрій Клесов, віце-президент з розвитку бізнесу Masterсard Europe, розповів, чому вирішили створити портал, та які послуги він надає: «Портал передбачає максимально розширений список послуг та сервісів онлайн, до яких буде доступ. З його допомогою можна буде вирішувати щоденні важливі питання в електронному режимі. Львів’янин буде спроможний оплатити різні послуги, сервіси, швидко зареєструватися, в один клік розрахуватися за інтернет, штрафи ПДР , брати квитки. Перед тим, як запускати портал, ми проводили дослідження для того, щоб зрозуміти, що потрібно майбутнім користувачам. Опитування показало, що люди потребують досить простих речей – отримувати та оплачувати послуги онлайн, знати що відбувається в місті».

Також Клесов зазначив, що на даному етапі триває проектування дизайну порталу, тому мешканцям Львова слід очікувати на проект вже на початку 2019 року.

ІА "Вголос": НОВИНИ