Про це повідомляє ВВС Україна.

В липні компанія оприлюднила фінансовий звіт, в якому йшлося про те, що лише протягом останнього року Burberry спалила одяг, аксесуари та парфуми на загальну суму майже 38 мільйонів доларів. 

В документі повідомлялося, що такі дії були спрямовані на «захист бренду».

Така практика є доволі розповсюдженою серед виробників товарів класу «люкс». Як правило, вони знищують продукцію, аби не допустити її продажу за зниженими цінами – це, вважають вони, погано впливає на репутацію бренду.

Коли стало відомо про обсяги продукції, яка спалюється, Burberry потрапила під шквал критики.

Тепер компанія визнала, що її дії були надмірними, і пообіцяла, що в майбутньому відмовиться від практики спалювання товарів.

Також керівництво Burberry повідомило, що припинить використовувати натуральне хутро під час виробництва одягу і аксесуарів.

До останнього часу компанія продавала товари, що містили хутро лисиць, кролів, єнотів та норок.

На останні заяви Burberry вже відреагували в Greenpeace: «Це важливий знак того, що ситуація в індустрії змінюється. Настав час, аби компанії замислились над тим, що робити з залишками товарів».

ІА "Вголос": НОВИНИ