Про це повідомляє прес-служба КМДА з посиланням на директора департаменту охорони здоров’я Валентину Гінзбург.

«По-перше, щоб викликати додому невідкладну допомогу достатньо буде набрати єдиний і добре відомий усім номер «103». Так, відпадає необхідність дізнаватися і пам’ятати семизначний номер «невідкладки» свого району, а натомість з’являється контроль за викликом вже на етапі його отримання. Адже відомо, що ведеться аудіозапис всіх розмов із диспетчером Центру екстреної медичної допомоги, а номер абонента автоматично ідентифікується. Тож ми сподіваємося значно знизити кількість скарг киян із приводу некоректності медиків чи того, що виклик відмовлялися приймати», - заявила Гінзбург.

Також, за її словами, відтепер усі виклики прийматиме фахівець, який зможе швидко зорієнтуватися, чи потрібна людині «невідкладна допомога», чи необхідно направити «швидку».

«Кияни будуть отримувати медичну допомогу вчасно і саме ту, яка наразі потрібна», - наголосила чиновниця.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ