Зокрема зазначається, що Управління у справах захисту прав споживачів у Львівській області протягом січня-червня 2009 року перевірило 1345 підприємств, з яких 1256 виявлено порушення Закону України «Про захист прав споживачів».

За цей період до Управління надійшло 437 письмових звернення від громадян. За неякісний товар та надання послуг споживачам повернуто 234 тис. грн..

Начальник відділу з контролю робіт, послуг та реклами Павло Світлик Управління захисту прав споживачів звернув увагу на необхідності отримання скарг від населення. За його словами, на їх підставі Управління може проводити перевірки підприємств без попередження. В іншому випадку, про заплановану перевірку потрібно попереджати за 10 днів до її здійснення, а за той час підприємство має можливість все підготувати, тож перевірка не є достатньо ефективною.

Павло Світлик зазначив, що здебільшого мешканці скаржаться на неякісний товар та послуги. Значна частка скарг приходить на послуги підприємств житлово-комунального господарства.

У 2008 році Управлінням перевірено 3141 підприємство. У 2904 виявлено порушення закону «Про захист прав споживачів». За минулий рік надійшло 1243 скарги від мешканців. Загальна сума коштів повернута споживачам за неякісний товар та надання послуг складає 463 тис. грн..

ІА "Вголос": НОВИНИ