Про це повідомив головний виконавчий директор «Adidas» Герберт Хайнер, передає «РБК». 

За його словами, ці точки виявилися «недостатньо ефективні».

Плани скорочення роздрібного бізнесу в Росії пов'язані з негативним ефектом від різкої девальвації рубля. В опублікованій звітності Adidas оцінює його в €550 млн.

«Ми стали жертвами власного успіху, - прокоментував ситуацію з бізнесом Adidas в Росії Хайнер. - Будучи впевненим лідером ринку, ми виявились чутливими до погіршення економічної ситуації та зниження споживчих настроїв».

Глава Adidas підкреслив, що компанія прийняла рішення мінімізувати ефект від девальвації рубля для російських покупців, підвищивши ціни на 10-15%, при тому що валютні курси змінилися значніше.

Через падіння курсу рубля чистий збиток Adidas в четвертому кварталі 2014 склав €140 млн. 

ІА "Вголос": НОВИНИ