Вчені на основі лексичного аналізу слів, якими користуються люди при описі своєї поведінки, встановили чотири головних мети, якими керується людина у своєму житті.

Результати дослідження опубліковані в журналі Journal of Personality and Social Psychology.

«Найбільш важливі в області психології питання» Чого хочуть люди? «, – цитує автора дослідження Бенджаміна Вілковского прес-служба Вайомінгского університету (США). – Ми вирішили, що найкращим способом вирішення цієї проблеми є вивчення слів, які люди використовують для опису своїх цілей, і ми сподіваємося, що наші висновки допоможуть досягти остаточного консенсусу ».

Поділ людей на групи за принципами цілепокладання впродовж багатьох років було проблемою для психологів. У спробі її вирішити вчені з лабораторії емоцій і пізнання на чолі з Бенджаміном Вілковским (Benjamin M.Wilkowski) склали список з понад 140 тисяч англійських іменників, що використовуються носіями англійської мови для опису мотивів своїх вчинків і поведінки.

Після рейтингової обробки, вчені обмежили вибірку 1060 поняттями, які можна було охарактеризувати як людські цілі.

Потім була проведена серія з семи досліджень, що включають опитування сотень людей щодо їх прихильності досягненню цих цілей, і дослідники прийшли до чотирьох основних понять, які характеризують головні людські цілі: популярність, інклюзивність, уникнення негативу і слідування традиціям.

Дослідники дали нової класифікації абревіатуру PINT: prominence, inclusiveness, negativity prevention, tradition.

Популярність охоплює цілі, що варіюються від влади і заробляння грошей до досконалості і слави. Найсильніше це поняття відображає прагнення до соціального статусу – спробі заслужити захоплення і повагу інших.

Інклюзивність – відстоювання неупередженого ставлення до всіх людей і думок.

Уникнення негативу – прагнення не допустити будь-яких негативних наслідків своїх дій – конфліктів, розбіжностей, соціальної ізоляції.

Слідування традиціям включає в себе установку на підтримку споконвічних інститутів своєї культури, включаючи релігію, сім'ю, націю та інші групові цінності.

Раніше американське Національне управління океанічних і атмосферних досліджень опублікувало відео, на якому зафіксовано битву за шматок їжі.

ІА "Вголос": НОВИНИ