Недавно федаїни Садового (Жукровський і Ко) радісно зізналися у своїй причетності до історії з провокацією навколо створення Громадської мерії у Львові. Вони розіслали електронною поштою матеріали, які за їхньою версією є журналістським розслідуванням, а на наш погляд — є звичайною технологію творення провокації.
Ця історія наштовхнула нас на невеселі роздуми щодо деяких реальних результатів діяльності Садового. А саме: одним із головних, але наразі не зауважених широкою громадськістю напрямів діяльності Андрія Івановича є систематичне свідоме руйнування відомих і популярних на Львівщині „брендів”.
Вживання таких слів, як самопоміч (втім як і всього іншого, що починається на само: самоорганізація, самодопомога) та поступ (пост-поступ також) нічого іншого, крім гіркоти та іронії не викликає.
Сьогодні ж Садовий добивається, аби те саме люди відчували й тоді, коли чутимуть про Громадський форум, а разом з тим і про громадські ініціативи, грмоадські колегії та все інше, що міститиме слово «громадський». Саме розмиванням бренду „громадський” і нічим іншим насправді займаються його наймити, які створили сайт Громадська рада та організували провокацію „Громадська мерія”.
Так само воюючи з газетою „Ратуша” Садовий насправді переслідує мету — привласнити цей популярний бренд. Для чого? Щоб його використати і зруйнувати. Можливо, саме з цим також пов’язана його ініціатива по виселенню ради з Ратуші з подальшим відкриттям у її приміщенні не то готелю, не то музею?
Відома легенда про царя Мідаса, який перетворював все, до чого він торкався, на золото. Садовий же перетворює все, чого сягають його «пустотливі ручки» (термін Ю. Тимошенко), на гівно.
Отож вкрай необачно ігнорувати руйнівний потенціал Садового, тим більше, що ставши мером, він сьогодні працює над руйнацією найкрупнішого і найдорожчого для усіх нас бренду — бренду міста Львова.Прикро, але факт.
ІА "Вголос": НОВИНИ