Антимонопольний комітет України порушив справу проти мобілних операторів «Київстар», «Vodafone Україна» та lifecell через те, що вони зобов'язують користувачів платити за послуги кожних 28 днів, а не раз на місяць. Відтак виходить, що українці сплачують за користування мобільним зв'язком 13 разів упродовж 12 місяців.
Державна уповноважена АМКУ Марія Процишен сповістила про це у «Фейсбук».
"У своїх поясненнях Оператори заявили, що законодавством розрахунковий період в один місяць встановлений саме щодо абонентної плати і вказали, що в них є інший різновид плати – «плата за пакет послуг», тому таке нормативне обмеження не поширюється щодо їх нових тарифних планів. Так, зокрема, було зазначено, що «поняття плати за послугу має іншу правову природу, ніж абонентна плата».
Проте, як було з’ясовано, в Умовах/Порядку надання телекомунікаційних послуг/Умовах користування мережами мобільного зв’язку кожного з Операторів, які вони затверджували своїми внутрішніми наказами, у розділах «Термінологія» згадується саме «Абонентна плата», що не вписується в логіку описану в поясненнях кожного з операторів. Окрім того, окремі Оператори навіть у своїй комунікації про запровадження 4-тижневого розрахункового періоду писали напроти платежу – «абонплата», - зазначила Процишен.
«Зважаючи на вищенаведене та спірність питання щодо відповідності принципам добросовісної конкуренції факту встановлення 4–тижневого розрахункового періоду, а також комунікації окремих операторів щодо його запровадження було прийнято рішення про відкриття справ проти компаній Київстар, Водафон Україна та Лайфселл за ознаками порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції», - повідомила представниця АМКУ.
ІА "Вголос": НОВИНИ