Робота вчених опублікована в журналі «The Astrophysical Journal», передає  УНІАН.

У центрі нашої галактики розташована надмасивна чорна діра «Стрілець А». Її маса становить приблизно 4 млн сонячних мас. Крім того, чорна діра доволі тьмяний об'єкт. Надмасивна чорна діра «Стрілець А» розташована на відстані 25900 світлових років і оповита газопиловими хмарами, що поглинають оптичне випромінювання. Проте в радіо, мікрохвильовому, інфрачервоному та рентгенівському діапазоні чорну діру можна побачити.

Так, використовуючи мережу радіотелескопів, учені змогли дізнатися нові характеристики надмасивної чорної діри. За їхніми розрахунками, радіовипромінювання виходить за межі простору, розміром всього 1,2 астрономічної одиниці.

Зазначимо, середня відстань від Землі до Сонця становить одну астрономічну одиницю. Своєю чергою, гравітаційний радіус надмасивної діри виявився в 10 разів менше. Крім того, вчені стверджують, що випромінювання виходить від гарячих електронів у внутрішніх частинах акреційного потоку, однак для підтвердження даної теорії необхідні більш детальні спостереження.

Нагадаємо, астрофізики з Канади представили перші точні оцінки повної маси Чумацького Шляху разом з усіма його запасами темної матерії.