Свої висновки дослідники опублікували в журналі Nature.

За словами дослідників, перші зірки Всесвіту були зовсім не схожі на сучасні світила, оскільки їхні надра не містили в собі астрономічних «металів» – елементів, важчих від водню і гелію. Через це розміри таких світил були практично нічим не обмежені, через що їхня маса могла перевищувати сонячну в 300-400 разів і навіть більше, а жили вони дуже недовго, кілька сотень тисяч років.

За допомогою спостережень дослідники встановили, що перші зірки виникли приблизно через 180 мільйонів років після Великого Вибуху, і що вони повністю «очистили» Всесвіт від нейтрального водню за дуже короткий час, наступні 70 мільйонів років.

Подібні результати спостережень, як відзначають астрофізики, повністю не відповідають теоретичним уявленням про те, як довго тривали «темні століття» Всесвіту і як швидко він міг охолоджуватися. Це означає, що матерія майбутніх зірок якимось загадковим чином охолола швидше, ніж це передбачає класична фізика, або що «луна» Великого Вибуху була більш гарячою, ніж вважають вчені зараз.

«Вголос»