Шляхопровід на вулиці Кульпарківській визнали аварійним ще у 2018-у році. Проте цьогоріч його реконструкція знову відкладається - немає коштів.
Нагадаємо, «Вголос» вже писав про ситуацію з мостом на Кульпарківській. Його визнали аварійним ще наприкінці 2018-го року. Через небезпеку, пов'язану з проїздом великогабаритного транспорту, Комісія з безпеки дорожнього руху ухвалила реорганізацію руху по шляхопроводу.
Про роботу над замовленням проєктно-кошторисної документації для реконструкції шляхопроводу в березні 2019-го році повідомляв Олександр Одинець, який зараз очолює Департамент інфраструктури та ЖКГ ЛМР. Тендер на виготовлення проєкто-кошторисної документації відбувся восени 2019-го року. У ньому перемогла київська компанія ТзОВ «Міст-проект», яка мала виготовити необхідну документацію за 874 тис грн та надати її у термін до 31 травня 2020-го року.
Ми звернулись з інформаційним запитом щодо ситуації зі шляхопроводом до пресслужби ЛМР. У встановлений законом термін редакція «Вголос» отримала відповідь, за підписом очільниці ЛКП «Львівавтодор» п. Оксани Єстеферової. Вона підтвердила, що проєктно-кошторисна документація для реконструкції шляхопроводу готова, однак є ще ряд кроків, які необхідно зробити, перш ніж переходити безпосередньо до виконання ремонтних робіт. Серед них - експертиза проєкту та проведення торгів з визначення підрядника.
Втім, на 2021 рік кошти на це не передбачено, як підтвердили нам в ЛКП «Львівавтодор». Відтак, аварійний міст на Кульпарківській продовжує працювати «на власний ризик».
Архітектор Михайло Федик, один з розробників Генерального плану Львова, у коментарі для «Вголос» зауважив, що питання шляхопроводу на Кульпарківській необхідно вирішити найближчим часом. Адже можливе руйнування мосту та перекриття цієї транспортної артерії будуть мати потужні наслідки для всієї транспортної системи міста.
"Хочемо не хочемо, але напрям Кульпарківської з центру нас кільцеву є критично важливий. Його просто необхідно відновляти з аварійного стану, адже це зрештою і безпека людей. На перспективу згідно з генпланом треба нормальний шляхопровід. Якщо потрібно - з розв'язками та з'їздами. Як маємо, наприклад цілу розв'язку на перехресті Луганської та Стрийської. Шляхопроводи треба реконструювати і спираючись на генплан міста на їх основі створювати транспортні вузли", - наголосив він.Нагадаємо, саму вулицю Кульпарківську капітально ремонтували у 2009-2010 роках у рамках підготовки Львова до Євро-2012.
ІА "Вголос": НОВИНИ