Розробляти багатоцільові автомобілі «Сула» взявся львівський інститут «Укравтобуспром», який, до речі, недавно відзначив півстолітній ювілей, пише Автоцентр. Зрештою, перший публічний показ нових автомобілів відбувся на ВДНГ в Києві, влітку 1993 року. Тоді були презентовані дві версії: мікроавтобус спеціальний для місцевих перевезень - модель 3980 і автомобіль швидкої допомоги - модель 3980. Був також побудований і пікап з подвійною кабіною - модель 3990, проте його на виставку до Києва не привезли.

Автомобілі «Сула» були побудовані на вузлах і агрегатах УАЗ-3303, але мали свій оригінальний кузов. Останній відрізнявся від «буханця» більш сучасним дизайном і збільшеними розмірами, що підвищувало його універсальність і комфортабельність. Носова частина дещо відрізнялася по дизайну у мікроавтобуса, пікапа і «швидкої».

Остання у санітарного автомобіля мала більш округлені форми, пікап і мікроавтобус були більш незграбними. Якщо в мікроавтобусі було встановлено лише невеликий відкидний люк для доступу в багажний відсік, то у швидкій допомозі - повноцінні підйомні двері. Багатоцільові автомобілі «Сула» збиралися передати на завод «Агрореммаш» в місто Лубни, де планувалося налагодити їхнє серійне виробництво. Однак українська альтернатива «буханці» так і залишилася експериментальною.

ІА "Вголос": НОВИНИ