ЛЬВІВ, 12 ЛЮТОГО, PRESSTIME.COM.UA. — Вже два роки тарифний план «29» втримує першість в продажах серед пропозицій Beeline для масового сегменту. ТП «29» стартував 12 лютого 2007 року, і за цей час цінові параметри в ньому не змінилися.

На ринку мобільного зв'язку України в 2007 році тарифний план «29» став по-справжньому революційною пропозицією: абонент Beeline міг дзвонити абонентам будь-яких мереж за вартістю внутрішньомережевого дзвінка (0,29 грн./хв) без плати за з'єднання. Ще однією особливістю комерційної пропозиції стала найкраща ціна на дзвінки до Росії, яка і зараз залишається одній з найбільш конкурентних: 0,69 грн./хв. Тариф завоював довіру споживачів також відсутністю додаткових платежів або умов поповнення рахунка.

Як прокоментував Директор з маркетингу масового ринку Beeline Антон Володькин, «в умовах економічної кризи, коли багато підприємств зв'язку переглядають цінову політику, питання стабільності і постійності тарифних планів набувають особливої актуальності. Абоненти потребують зрозумілих і прозорих тарифів "без сюрпризів", і в цьому ми завжди готові йти назустріч споживачеві».

На підтримку тарифного плану «29» Beeline випустив новий рекламний ролик, що відрізняється новизною і сміливістю рішень. У рекламі використаний образ картини Сандро Ботічеллі "Народження Венери". Згідно міфології, Венера - богиня кохання і людяності, символ гармонії, краси і досконалості. Саме ці якості, на думку ідеологів тарифу «29», властиві даній комерційній пропозиції.


ІА "Вголос": НОВИНИ