Чинний президент Петро Порошенко виступив єдиним донором власної виборчої кампанії, що обійшлася йому в 585 мільйонів гривень.

Про це повідомляє громадський рух «ЧЕСНО», який проаналізував витрати Порошенка на передвиборчу агітацію в першому турі згідно з його остаточним фінансовим звітом.

Зазначається, що виборчий фонд Порошенка був у 4 рази більший, ніж в його опонента у другому турі виборів – Володимира Зеленського.

Найбільші витрати пов’язані з телерекламою, на яку президент витратив 329 мільйонів гривень (56% від усієї суми). Чинний президент замовляв рекламу на телеканалах, зокрема на каналах «Україна» – 96,4 мільйонів, «ІНТЕР» – 47 мільйонів, «СТБ» – 31,8 мільйонів, «Прямий» – 21,8 мільйонів.

Розміщення зовнішньої реклами в першому турі обійшлось Порошенку в 58,2 млн гривень (10% від усіх витрат).

www.chesno.org

Серед ТОП-5 компаній-отримувачів коштів із виборчого фонду Порошенка – фірми, що надають послуги з виготовлення друкованих агітаційних матеріалів: ТОВ «Інтерконтиненталь-Україна» (отримала 44,5 мільйонів) та ТОВ «ГК «Статус Інвест Інжиніринг» (31,8 мільйонів).

2,2 мільйони гривень кандидат перерахував НСК «Олімпійський» – за проведення заходів 14 та 19 квітня. 14 квітня на стадіоні відбулася прес-конференція Порошенка, а 19 квітня – дебати переможців першого туру виборів.

Нагадаємо, що перед першим туром Порошенка по ТБ показували вдвічі більше за інших.

ІА "Вголос": НОВИНИ