Чувачкам потрібен релакс. Пляжі. Гоа. Бунгало. Тепле море. Реактивний конвеєр шоу-бізу може нафіг знести тіккуріллу. Впав рівень текстів. Ліричний герой зайобаний містом, тістом і економістом. Майже постійне протиставлення бабуліна-лаве-філок з безсмертною душою і бажанням бути (залишитись) самим собою.
Більше-менш альбомчик просинається на 2-й половині альбому, бо так він зовсім не фонтанує. Тексти попередніх альбомів були створені для підспівування. На цьому ж – вони навіть не запам'ятовуються. Валить повний серйоз. Іронічності чи стьобу просто не вистачає.
Добавились електрогітарки. Кращі аранжування. Семпли там всякі і скретчі. Треки стали більш кінографічні ("та4то"). Але це не гріє. "III" став альбомом-запитанням. Хливнюка і всіх інших до себе: куди, для чого і навіщо?
Джазові "Концерти" запитують голосом Хливнюка про його ж лаве за концерти і диски. "Стяги на стяги", "Наодинцi" зі своїм особистим Вавілоном (чим не символ для цього альбому), "Тримай", "Быть самим собой", "Що ти змiг" – влітають в одне вухо і вилітають з іншого назавжди.
Зазубрена електрогітарка "Поліни" схожа саундом на Чайфову "Антипаравозную", а голосом і емоціями Хливнюка на Боярського в старому совковому мюзіклі про Хоттабича.
Ельмаріачний "Cash-бабулес" самоповторить "Хоттабыча" з фамільного бізнесу ( ще й добивається 7-м поверхом "та4то"). Хоча, зонг про шкоду бабулєса записаний до економічної кризи зараз й сприймається як повний сарказм.
"Тримай", "Быть самим собой" зі слоганом "куда мы ломимся? – продажи этажи брать выше?" та "Eva" відверто пасуться на темі "Happy End" і тільки "Eva" краще, ніж попередні френди.
Медійна соціалка "Що ти змiг" розкручує тему "Рожевих сиропів", катається на маслі "Віддаю" і грузить канал М1.
Фонтанить на альбомі тільки шансон-стайл "TNT" присвячений файтінгу з алкоголізмом. Хоча й тут фонтанує тільки 2-га частина треку, яка виливається в кунфушну еквілібристику в стилі "п'яний майстр". За кайфову фразочку "берегите микрофолору – в башне ж ветер" – велике-превелике мерсі.
"Викарбовую сум скупою мовою... аркуш чистий я дістав" – от така мораль альбому "III".
1. Концерти
2. Стяги на стяги
3. Полiна
4. Наодинцi
5. Cash-бабулес
6. Тримай
7. та4то
8. TNT
9. Быть самим собой
10. Що ти змiг
11. Eva
Добавились електрогітарки. Кращі аранжування. Семпли там всякі і скретчі. Треки стали більш кінографічні ("та4то"). Але це не гріє. "III" став альбомом-запитанням. Хливнюка і всіх інших до себе: куди, для чого і навіщо?
Джазові "Концерти" запитують голосом Хливнюка про його ж лаве за концерти і диски. "Стяги на стяги", "Наодинцi" зі своїм особистим Вавілоном (чим не символ для цього альбому), "Тримай", "Быть самим собой", "Що ти змiг" – влітають в одне вухо і вилітають з іншого назавжди.
Зазубрена електрогітарка "Поліни" схожа саундом на Чайфову "Антипаравозную", а голосом і емоціями Хливнюка на Боярського в старому совковому мюзіклі про Хоттабича.
Ельмаріачний "Cash-бабулес" самоповторить "Хоттабыча" з фамільного бізнесу ( ще й добивається 7-м поверхом "та4то"). Хоча, зонг про шкоду бабулєса записаний до економічної кризи зараз й сприймається як повний сарказм.
"Тримай", "Быть самим собой" зі слоганом "куда мы ломимся? – продажи этажи брать выше?" та "Eva" відверто пасуться на темі "Happy End" і тільки "Eva" краще, ніж попередні френди.
Медійна соціалка "Що ти змiг" розкручує тему "Рожевих сиропів", катається на маслі "Віддаю" і грузить канал М1.
Фонтанить на альбомі тільки шансон-стайл "TNT" присвячений файтінгу з алкоголізмом. Хоча й тут фонтанує тільки 2-га частина треку, яка виливається в кунфушну еквілібристику в стилі "п'яний майстр". За кайфову фразочку "берегите микрофолору – в башне ж ветер" – велике-превелике мерсі.
"Викарбовую сум скупою мовою... аркуш чистий я дістав" – от така мораль альбому "III".
1. Концерти
2. Стяги на стяги
3. Полiна
4. Наодинцi
5. Cash-бабулес
6. Тримай
7. та4то
8. TNT
9. Быть самим собой
10. Що ти змiг
11. Eva
ІА "Вголос": НОВИНИ