У середу генеральний директор Facebook Марк Цукерберг оголосив, що компанія планує виплатити 1 млрд. доларів до 2022 року користувачам, які створюють контент для її соціальних мереж Facebook та Instagram.

Про це повідомляє CNBC.

Це один із способів, яким компанія сподівається залучити впливових творців контенту для своїх платформ, оскільки вона конкурує з іншими популярними соцмережами, такими як TikTok.

"Ми хочемо створити найкращі платформи для мільйонів творців, щоб заробляти на життя, тому ми створюємо нові програми, щоб інвестувати понад 1 мільярд доларів, щоб винагородити творців за чудовий вміст, який вони створюють у Facebook та Instagram до 2022 року", - написав Цукерберг у Facebook. "Інвестиції у творців для нас не є новиною, але я з радістю розширюю цю роботу з часом".

Як частину цієї ініціативи, компанія планує впровадити нові бонусні програми кінця року, через які будуть робити виплати творцям за досягнення певних віх, йдеться в повідомленні Facebook.

Серед найближчих бонусних програм - літній бонус Reels, який буде запущений найближчими тижнями і платитиме американським користувачам, що створюють чудовий вміст Reels для Instagram. Її соцмережа запустила у 2020 році, щоб конкурувати із TikTok.

Протягом останніх кількох місяців Facebook розгорнув нові ініціативи щодо виплати грошей творцям як тактику, щоб переманити до себе більш впливових користувачів соціальних мереж.

Наприклад, у червні компанія оголосила, що не буде скорочувати дохід за платні онлайн-події, , який генерують творці, підписки фанів, значки та майбутні незалежні новини від Facebook щонайменше до 2023 року.

ІА "Вголос": НОВИНИ