Будь-хто зможе робити вигідні покупки, не виходячи з дому.

Акція триватиме до 23 листопада і завершиться рекордним падінням цін.

Американська традиція осінніх розпродажів поступово стає частиною українського ринку онлайн-комерції. Чорну п’ятницю в Києві й Україні компанія Kasta проводить вже шість років поспіль, розширюючи сервісні послуги.

«Крім реклами вигод і переваг онлайн-шопінгу, важливо пам'ятати і про головну ідею сезонного розпродажу — абсолютно чесних і максимально високих знижок», — акцентують увагу фахівці маркетплейса. Цього року Kasta приділила особливу увагу пошуку кращих цін і розширенню асортименту. Призначені для користувача переваги детально вивчив відділ аналітики. На їхній основі склали рейтинг популярності товарів і брендів, який був представлений дирекції відділу закупівель. Після тривалих перемовин підписали контракти про співпрацю з 800 постачальниками.

Крім прозорих, чесних знижок і великого вибору речей Kasta пропонує додатковий сервіс. Послуги зроблять покупки в Мережі простішими і приємнішими:

  • клієнт може оформити підписку на улюблений бренд і відстежувати за вигідні пропозиції в онлайн-режимі;
  • акції в офіційному мобільному додатку Kasta починаються на 15 хвилин раніше;
  • покупки з картою Visa отримують подвійну вигоду. Розраховуючись карткою, клієнт гарантовано отримує знижку 5 % на всі речі і шанс заощадити 20 %, якщо його покупка стане п'ятою на Kasta;
  • доступний огляд товарів в одному з 97 центрів обслуговування KastaPost. Відділення працюють по всій Україні і забезпечені зручними примірочними;
  • при поверненні товару сплачені кошти переказуються на карту клієнта впродовж трьох хвилин.
Місія компанії Kasta — постійно дивувати клієнтів, впроваджуючи інновації та робити онлайн-шопінг зручнішим, дешевшим і швидшим.

ІА "Вголос": НОВИНИ