Та, як звернув увагу керівник фракції «Народний контроль» у ЛМР Валерій Веремчук, місто вже перевело на нові автобуси 295 млн грн, що на 45 млн більше від загальної суми, які Львів мав сплатити за лізинговими угодами цьогоріч.

«Ми з колегами недаремно вимагали нарешті показати нам усі лізингові договори. І тепер розумію, чому їх так довго від нас ховали. АТП-1 не вистачає ще 23 мільйони? Але, вибачте, на що ви потратили кошти, які вже отримали? Ми виділили з бюджету на нові автобуси 295 мільйонів гривень. Натомість, згідно з договорами, загальна сума лізингових виплат 2018 року має становити 250 мільйонів. Чим далі, тим більше переконуюся, що у Львові лізинги перетворюються на тіньові схеми, в які закачуються бюджетні кошти. Але в цій ситуації ми вимагатимемо відзвітувати за кожну копійку з бюджету вже на цій сесії», — коментує Веремчук.

Крім того, він звернув увагу, що на сесії ЛМР 29 листопада заплановане питання погодження кредиту від Європейського інвестиційного банку на суму у 40 млн євро — під 1,5...2% річних із можливістю розтермінування на 22 роки. З них 24 млн євро мають піти на закупівлю автобусів і трамваїв.

«Звісно, ми маємо оновлювати громадський транспорт. Але я переконаний що тільки закупівля 100 чи 200 автобусів не вирішить суть транспортної проблеми Львова. Бо головна її причина — це не брак транспорту, водіїв чи пасажирів. А некомпетентність профільних чиновників, непрозорість їхньої роботи. Транспортна проблема має вирішуватися через чітку стратегію. Без неї навіть нові автобуси стоять під парканом або їздять хаотично. Тож і надалі наполягатимуть на повному звіті про ситуацію з громадським транспортом від його головного куратора Андрія Білого. Також разом із колегами вимагатимемо представити стратегію розвитку транспортного господарства Львова. І лише за її наявності можна буде говорити про потребу грошей на оновлення транспорту», — наголосив Валерій Веремчук.

ІА "Вголос": НОВИНИ