Про це повідомляє «Телеграф».
Продукт має стати ексклюзивним, а також удвічі дорожчим за звичайне молоко.
Молоко від «Coca-Cola» матиме низький вміст цукру, більше білків та не міститиме лактози. Компанія вважає, що продукт підкорить ринок і в майбутньому принесе неймовірний прибуток.
Завдяки спеціальній фільтрації молока напій позиціонуватимуть як товар преміум-класу, який «смакує краще».
«Ми маємо намір продавати напій удвічі дорожче, ніж коштує звичайне молоко», – сказала віце-президент компанії Сенді Дуглас під час учорашньої конференції «Morgan Stanley Global Consumer Conference».
Нове, «поліпшене» молоко під маркою «Fairlife» надійде в продаж у США на початку грудня.
ІА "Вголос": НОВИНИ