«Особливо актуально і очевидно це стало після буревіїв, які пройшлися містом останнім часом. Численні надзвичайні ситуації, що виникали внаслідок пошкоджень та руйнувань рекламних щитів, ті загрози, які виникають при цьому, змушують мене звернутися до вам з пропозицією – непомірна велика кількість рекламних щитів спотворює архітектурну окрасу нашого міста, відволікає водіїв. Тому також пропоную зменшити загальну чисельність рекламних щитів у місті», - сказав у запиті Богдан Бедрило.

Депутат Тетяна Крушельницька погодилася, що щити становлять загрозу безпеці мешканців. Через це вона закликала міського голову переглянути доцільність встановлення великогабаритних рекламних щитів у місцях інтенсивного руху транспорту та пішоходів, поблизу цікавих архітектурних та природних об‘єктів.

«Прошу Вас від імені численних виборців надати перевагу естетиці, красі нашого історичного міста, врешті-решт нашій безпеці у порівнянні з можливою економічною вигодою від неестетичних та часто небезпечних рекламних щитів».

Як писав Вголос, нещодавня стихія у Львові зіпсувала понад 40 рекламних конструкцій. Найбільшої шкоди буревій завдав 13 великоформатним рекламоносіям (6х3 метри), 9 з яких розташовані по вулиці Стрийській, 3 – на проспекті Червоної Калини і 1 – на вулиці Зеленій.

У цілому у Львові налічується близько 2 500 носіїв зовнішньої реклами, в т.ч. понад 1 500 великого формату. Таким чином від буревію постраждали 2-3% від загальної кількості білбордів.

ІА "Вголос": НОВИНИ