Аудитори знайшли низку порушень в діяльності Львівської опери.
Порушення пов'язані з плануванням та використанням доходів. З'ясувалося, що кошти, які мали скерувати на виплату заробітної плати працівникам, були витрачені лише частково.
Решта грошей залишалася на рахунках або використовувалась на інші видатки.
Неефективно витрачено 11 мільйонів 700 тисяч гривень. Про це інформує пресслужба Західного офісу Держаудитслужби.
Також виявили недбалість у розрахунках з орендарями. При передачі приміщення під кафе не врахували площі спільного користування, що призвело до втрати додаткових доходів на суму 2,5 млн гривень.
На запрошення сторонніх артистів та персоналу додатково витратили 2,2 млн гривень. Крім того, під час проведення виїзних концертів не врахували витрат на оплату праці працівників та проїзд, що також призвело до втрати 2,1 млн грн. доходів.
Аудит також виявив неузгодженість документів щодо вартості нерухомого майна, а також завищення вартості робіт з реконструкції та ремонту будівлі театру. Це ще 300 тисяч гривень.
Крім того, театр не стягнув з орендаря штрафні санкції за неповернення майна після завершення дії договору оренди та втратив можливість заробити 2,4 млн гривень.
Обсяг фінансової підтримки театру можна було б зменшити на 3,3 млн гривень, якщо б керівництво упорядкувало штатні розписи відповідно до рекомендації Мінкультури.
Аудит також показав, що вартість нерухомого майна занизили на 115,6 мільйонів гривень. Документи з підтвердженням права власності на речове майно або земельні ділянки неналежно оформили.
ІА "Вголос": НОВИНИ